Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa nuoren Syntymäpäivän johdosta..

Vierailija
22.05.2014 |

Poikani täyttää kohta 18-vuotta. Poika ja minä odotamme kovasti tuota päivää, onhan se suht iso juttu nuorelle. Olen yksinhuoltaja ja mitään lahjaa varsinaisesti ei poika halua, vaan rahaa, joten olenkin antamassa 500 euroa. Pienistä tuloistani omasta mielestäni tarpeeksi. Mutta mutta, esimerkiksi siskoni ovat antamassa vain? 20e ja tuon koen olevan kovin vähän... Äitini antaa 50e, tuo mielestäni ok. Isän puolelta kommentit olivat " riittää, että muistaa, vaikka myöhässäkin", typerää...  Pointti on se, että kyllä minä saan olla antamassa vähän väliä siskojen lapsille ( kummallakin 2 kpl) synttärirahaa, rippilahjaa (poikani ei ole käynyt rippikoulua), Yo-lahjaa (eli rahaa) ja tulevaisuudessa valmistujaislahjoja (rahaa) ja ei olisi kauheasti varaa. Niin mietin vaan, että eikö nyt olisi kohteliasta sukulaistenkin kerrankin antaa vähän enemmän, kun kyse on vähän isommasta merkkipaalusta ja eivät kuitenkaan joudu muutoin. Harmittaa tuommoinen ajattelemattomuus. Voin tietysti olla väärässäkin..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 20e on kyllä todella surkea suoritus siskoltasi.

Vierailija
2/9 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko kiertämään siskon lapsille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Kun itse täytin 18 olin iltavuorossa töissä ja seuraavana päivänä aamuvuoro. Sain äidiltä lahjaksi 3 kpl setin leivontakulhoja ja siinä se. Saa sun lapsi luvan olla tyytyväinen tuohon mitä saa.

Vierailija
4/9 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sun on siskon lapsia muistaa? Älä muista.

Vierailija
5/9 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sillä 20e just pääsee baariin ostaa parit... Lopetat jatkossa itsekin siskos lapsien lahjojen panostamiseen.

Vierailija
6/9 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai minun pakko ole muistaa, mutta jotenkin vuosien varrella tullut tavaksi. Ap

Vierailija
7/9 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kun poika pistää parin baariviikonlopun aikana viisisatasen menemään?

Vierailija
8/9 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo poika mikään juoppo ole. Taitaa mennä osa säästöön, jotta voi tulevaan kotiin jotain ostella. Ap

Vierailija
9/9 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:15"]Ei tuo poika mikään juoppo ole. Taitaa mennä osa säästöön, jotta voi tulevaan kotiin jotain ostella. Ap

[/quote]

No ei se juopoksi tee jos nuori bilettää täysikäisyyttään.