Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies, en uskalla harrastaa seksiä

Vierailija
22.05.2014 |

Ongelmia on oikeastaan kaksi. Olen ollut pari sinkkuna nelisen vuotta ja siinä ajassa olen onnistunut kehittelemään itselleni suunnattoman raskauden pelon. En käytä hormonaalista ehkäisyä ja koska seksiä olisi enintään vain pari kertaa kuussa (elämme toistaiseksi etäsuhteessa) tuntuisi turhalta pumpata itseensä hormoneja. Lisäksi kärsin helposti akneen taipuvaisesta ihosta sekä migreenistä, joten ehkäisyn löytäminen ei ole helppoa.

No tietysti on olemassa kondomit. Pelottaa kuitenkin luottaa kumiin ja raskaus olisi oikea katastrofi - olen uudessa työssä ja suhdekin on tuore. Myös itse seksi ujostuttaa. Häpeilen alapäätäni sekä kroppaani, ja tietysti "taitojani." Kauheaa, sillä mies on ihana ja niin kovin rakas ja varmasti alkaa piakkoin ihmetellä pidättäytymistäni. Haluaisin kyllä seksiä kovin, mutta se stressaa todella pahasti edellä mainituista syistä. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:33"]

Ootko sä se sama, joka näki miehen alasti kylpyammeessa ja pelästyi?

[/quote] en taida olla.

Vierailija
2/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme käyttäneet kumia jo 10 vuotta eikä ole kuin yksi vahinko. Aika hyvin, kun seksiä harrastettiin kumminkin pari kolme vuotta siihen asti, kun se vahinko sattui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kondomi ehkäisynä viisi vuotta ilman vahinkoja. Sinuna luottaisin kyllä siihen kortsuun. Huolehdit siitä että käytät sitä oikein ja tarpeen vaatiessa haet jälkiehkäisyn. Jos kuukautiskiertosi on säännöllinen niin voitte välttää seksiä ovulaation aikaan. Minä olen muutenkin sitä mieltä että elämään sisältyy riskejä. Liikenteessä voi kuolla mutta silti ei kannata jäädä sisälle, seksistä voi tulla raskaaksi mutta ei sitä kannata liikaa pelätä. Terve varovaisuus toki on hyvästä. Ei ne pilleritkään satavarmoja ole.

Tuosta epävarmuudesta minä juttelisin miehen kanssa. Sanoisin että haluan seksiä paljon mutta samalla se tuntuu jännittävältä. Fiksu mies ymmärtää varmasti ja voitte aloitella rauhassa.

Vierailija
4/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin rikkoutumisen syy on joko se, että se on väärin laitettu (lue ohjeet paketista) tai liian pitkä yhdyntä kuivaan pilluun. Liukuvoide auttaa.

Vierailija
5/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuo sille miehelle. Etteköhän saa jonkun ratkaisun aikaan.

Vierailija
9/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta menty pelkällä kondomilla eikä mitään ongelmaa. Kun sitä osaa käyttää niin ei pitäisi olla pelkoa raskaudesta.

Vierailija
10/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko ohje : Jätä se sika.

Olinko eka olinko ?

Vierailija
11/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme käyttäneet kumia 20 vuotta ilman ns.vahinkoja. Kun suhde uusi niin mielestäni senkin puolesta erittäin ok käyttää kondomia. Oikein käytettyä se on varma,lisäksi voi käyttää sellaista ehkäisyvaahtoa,jona sopii kondomin kanssa. Lopusta huolehtii riittävä kiintymys ja luottamus toiseen

Vierailija
12/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden pelkosi on hieman turha. Muasolu on hedelmöittymiskykuinen noin vuorokauden ajan kuusta ja miehen siittiöt voivat elää sisällä enintään viisi päivää. Kumin ei pitäisi kovin usein hajota. En ole käyttänyt koskaan muuta ehkäisyä kuin kondomia.

Vierailija
13/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/14 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se sama, joka näki miehen alasti kylpyammeessa ja pelästyi?