Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me siivosimme vasta nyt. Onko muita, jotka siivosivat näin myöhään?

Vierailija
23.12.2020 |

?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tulossa vieraita niin enpä taida siivota ollenkaan... Paitsi keittiön voisin siivota, se on yleensä tapana muutenkin suht usein tehdä, koska on ikävä aloittaa ruoanlaitto siivoamisella.

Vierailija
22/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina siistiä, niin ei tarvii kato erikseen siivota jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on siivottu, lasten sotkuja saa taas siivota ja huomenna vielä moneen kertaan. Joka päivä joutuu siivoamaan.

Vierailija
24/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päällimmäisiä pölyjä tänään pyyhin ja siinä se. Joskus joulun jälkeen ehkä vähän  paremmin. Samapa tuo kun joulun ja vielä pitkään sen jälkeenkin vietän aikaani yksin. Siivoan viimestään sitten kun puoliso pääsee kotiin. 

Vierailija
25/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vähän aloitettiin ja tänään mies siivosi lisää. Ite olen ollut 11pvää töissä putkeen niin ihan menee kokkaillessa ja levätessä tämä ilta. Tulee se joulu ilman kaikkea stressaamistakin. Onneks on sellainen perus siisteys kotona ihan ok..

Vierailija
26/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä joulua. Perjantaina on viikkosiivouspäivä, olkoonkin joulupäivä. Hurjaa kouhotusta koko joulu. 

Vierailija
27/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puolisolla kovinkin pitkä kakku järsittävänä?

Vierailija
28/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut koko päivän yövuoroputken jälkeen. Yksi vapaa ja sitten taas töihin.

Jouluhössöttäjät ovat lomailijoita, kotiäitejä ja miehensä siivellä eläjiä. Joulu ei kuulu duunareille.

Vierailija
29/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartexxia kirjoitti:

Onko puolisolla kovinkin pitkä kakku järsittävänä?

Jos oli minulle tarkoitettu niin puolisoni on sairaalassa ei vankilassa. 

Vierailija
30/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan vasta huomen aamulla, tänään piti vielä tehdä töitä pitkään. 

Vierailija
31/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio siivota, ei ole tapana tehdä mitään erityistä joulusiivousta erikseen. Keittiön pöydän laitan nätiksi lapsille, joulukoristeet ja kuusi laitettiin jo viikonloppuna.

Vierailija
32/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies imuroi tunti sitten kun mä kävin kaupassa ja mä alan kohta siivoamaan vessaa ja viikkaan pyykit kaappiin. Joulupöytäliina pitää vielä kaivaa esiin ja siivota pöytä,kissa on syönyt taas herkkuja siinä:).

Vierailija
33/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siivonnut ollenkaan. Olen yksin joulun, kuten aina, joten miksi vtussa siivoaisin....

Vierailija
34/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aamulla vasta imurointi. Muuten on suunnilleen siistiä.

Vierailija
35/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siivotaan aina vasta viime tipassa. Ei tulisi mitään, jos siivoaisin esim. viikkoa ennen joulua. Viikossa ehtii kertyä kaikenmaailman lehtipinoja ym. ryönää ympärille ja koti olisi taas ihan arkisen, ei siivotun näköinen.

Vierailija
36/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna en ole jaksanut siivota. Tuli sellainen olo että en jaksa siivota koko ajan toisten jälkiä. Kohta me erotaan onneksi niin ei tarvitse miehen sotkuja enää siivoilla. Mieluummin köllin sängyllä ja katson ohjelmia lapsi kainalossa. Lapsia ei näytä kiinnostavan onko imuroitu vai ei. :D

Vierailija
37/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole poikkeavasti siivonnut, on yhtä sekaista kuin muulloinkin.

Vierailija
38/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tänään siivottu vähän, mutta ei kunnolla. Eikä varmaan jaksetakaan. Itsellä on huomenna ja joulupäivänä iltavuoro, mies on onneksi vapaalla tämän viikon ja on jaksanut jotain hääriäkin. Ja nyt tuli kutsu syömään ankkaa <3

Vierailija
39/39 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihmeen siivoushullu täällä on alapeukuttamassa jokaista kommenttia? Ei joulu ole mikään Siivouksen juhla ja kilpailu kenellä on siisteintä. Minulla on onneksi melko siistiä ylläpitosiivouksen ansiosta, mutta jos tarkemmin katselisin niin toki jostain aina jotain kuurattavaa löytyisi. En aio, relaan vihdoinkin ja käytän aikani ihan muuhun kuin siivoukseen.