Me siivosimme vasta nyt. Onko muita, jotka siivosivat näin myöhään?
Kommentit (39)
Mulla on aina siistiä, niin ei tarvii kato erikseen siivota jouluna.
Tänään on siivottu, lasten sotkuja saa taas siivota ja huomenna vielä moneen kertaan. Joka päivä joutuu siivoamaan.
Vähän päällimmäisiä pölyjä tänään pyyhin ja siinä se. Joskus joulun jälkeen ehkä vähän paremmin. Samapa tuo kun joulun ja vielä pitkään sen jälkeenkin vietän aikaani yksin. Siivoan viimestään sitten kun puoliso pääsee kotiin.
Eilen vähän aloitettiin ja tänään mies siivosi lisää. Ite olen ollut 11pvää töissä putkeen niin ihan menee kokkaillessa ja levätessä tämä ilta. Tulee se joulu ilman kaikkea stressaamistakin. Onneks on sellainen perus siisteys kotona ihan ok..
En vietä joulua. Perjantaina on viikkosiivouspäivä, olkoonkin joulupäivä. Hurjaa kouhotusta koko joulu.
Onko puolisolla kovinkin pitkä kakku järsittävänä?
Nukkunut koko päivän yövuoroputken jälkeen. Yksi vapaa ja sitten taas töihin.
Jouluhössöttäjät ovat lomailijoita, kotiäitejä ja miehensä siivellä eläjiä. Joulu ei kuulu duunareille.
Hartexxia kirjoitti:
Onko puolisolla kovinkin pitkä kakku järsittävänä?
Jos oli minulle tarkoitettu niin puolisoni on sairaalassa ei vankilassa.
Siivoan vasta huomen aamulla, tänään piti vielä tehdä töitä pitkään.
En aio siivota, ei ole tapana tehdä mitään erityistä joulusiivousta erikseen. Keittiön pöydän laitan nätiksi lapsille, joulukoristeet ja kuusi laitettiin jo viikonloppuna.
Mies imuroi tunti sitten kun mä kävin kaupassa ja mä alan kohta siivoamaan vessaa ja viikkaan pyykit kaappiin. Joulupöytäliina pitää vielä kaivaa esiin ja siivota pöytä,kissa on syönyt taas herkkuja siinä:).
En ole siivonnut ollenkaan. Olen yksin joulun, kuten aina, joten miksi vtussa siivoaisin....
Huomenna aamulla vasta imurointi. Muuten on suunnilleen siistiä.
meillä siivotaan aina vasta viime tipassa. Ei tulisi mitään, jos siivoaisin esim. viikkoa ennen joulua. Viikossa ehtii kertyä kaikenmaailman lehtipinoja ym. ryönää ympärille ja koti olisi taas ihan arkisen, ei siivotun näköinen.
Tänä jouluna en ole jaksanut siivota. Tuli sellainen olo että en jaksa siivota koko ajan toisten jälkiä. Kohta me erotaan onneksi niin ei tarvitse miehen sotkuja enää siivoilla. Mieluummin köllin sängyllä ja katson ohjelmia lapsi kainalossa. Lapsia ei näytä kiinnostavan onko imuroitu vai ei. :D
en ole poikkeavasti siivonnut, on yhtä sekaista kuin muulloinkin.
Me ollaan tänään siivottu vähän, mutta ei kunnolla. Eikä varmaan jaksetakaan. Itsellä on huomenna ja joulupäivänä iltavuoro, mies on onneksi vapaalla tämän viikon ja on jaksanut jotain hääriäkin. Ja nyt tuli kutsu syömään ankkaa <3
Kuka ihmeen siivoushullu täällä on alapeukuttamassa jokaista kommenttia? Ei joulu ole mikään Siivouksen juhla ja kilpailu kenellä on siisteintä. Minulla on onneksi melko siistiä ylläpitosiivouksen ansiosta, mutta jos tarkemmin katselisin niin toki jostain aina jotain kuurattavaa löytyisi. En aio, relaan vihdoinkin ja käytän aikani ihan muuhun kuin siivoukseen.
Ei ole tulossa vieraita niin enpä taida siivota ollenkaan... Paitsi keittiön voisin siivota, se on yleensä tapana muutenkin suht usein tehdä, koska on ikävä aloittaa ruoanlaitto siivoamisella.