Me siivosimme vasta nyt. Onko muita, jotka siivosivat näin myöhään?
Kommentit (39)
Joo, itsekin tein joulusiivouksen vasta eilen.
Minä olen palstalla klo 23 saakka ja siivoan vasta sen jälkeen.
Siivoan vasta joulun jälkeen. Silloin on paremmin aikaa. Aika menee nyt ruokien
laittamisessa.
Autotalli on vielä siivoamatta ja koristelematta. Onneksi tallijääkaappi on jo täynnä olutta ja snapsia. Kämpästä ja perheestä ei ole niin väliä.
Tänään vähän siivosin. Tykkään siivota perusteellisemmin sitten kun joulu siivotaan pois
Sähän oot ollut aikainen 🐦 Mä vasta huomenna aamusta siivoan.
Siivoan huomenna aamulla. Jaoin postia koko päivän enkä nyt jaksa.
Oltiin iltalenkillä. Monesta talosta kuului imuroinnin ääniä.
Vielä kesken. Viel vähän ennen nukkumaan menoa ja viimeistelen aamulla.
Mies kaivoi just imurin esiin, eteisen matto täynnä roskaa kun tuotiin kuusi sisään, kaipa se samalla surauttaa keittiöstä muruset.
Ajattelin vasta huomenna aamulla siivota samalla kun lapset katsovat lastenohjelmia. Ens yönä lahjat pakettiin. Kinkkua ei meillä syödä joten sen paistamista ei tarvi odotella.
Siivottiin myös tänään vasta, ihan perusjutut vaan. Jotain pieniä juttuja tein jo viikonloppuna.
Emme ole vielä siivonneet, mutta meillä on aina jokseenkin siistiä, koska siivotaan säännöllisesti. Lattiat moppaan huomenna aamulla, kun mies ensin imuroi. Kylpytilat ja vessa vaatii pientä ylläpitosiivousta. Siinäpä se.
Eilen ja tänään siivottu. Huomenna keittiötä samalla kun valmistaa vikat ruoat. Olen tähän mennessä aina aloittanut siivoamisen jo marraskuussa ja kuurannut lattiasta kattoon. Nyt otan rennommin ja nautin lasten innostuksesta.
En ole tehnyt joulusiivousta. Pikkulapsiperheessä se on aivan täysin turhaa puuhaa. Sotkevat paikat heti välittömästi.
Huomenna aamulla siivoan. Imuri sammuu, kun joulurauhan julistuksen alussa kajahtaa soitto.
Meillä pitää vielä siivota keittiön tasot, muuten mies ja poika siivosivat päivällä sillä aikana kun olin töissä. Mutta ei meidän kämpän siivous kauan kestä, kun ei ole kamalasti rojua ja on perussiistiä yleensäkin.