Mitä "jouluruoaksi" ostamaasi herkkua olet jo syönyt?
Mä syön juuri sini- ja valkohomejuustoa kekseillä ja viinirypäleitä. Lasissa on cocista.
Kommentit (17)
Olen ottanut Annas pepparkakor, Kouvolan lakritsin juhlamarmeladia sekä pari Alku-karkkia.
Olen syönyt jo pois: 100 g suklaalevy, karkit 180 g, sinihomejuusto, iso kasa klementiinejä, Annas piparkakkujäätelö
😂 yleensä aina on juhlaherkut syöty jo ennen pyhiä
Juustoja, suolakeksejä ja lohisalaattia. Ei ollut joulupöytään sinänsä tarkoitettukaan.
Sardiineja ja perunalaatikon. Ostin tänään uudet.
Äsken glögiä, mätiä ja saaristolaisleipää.
Konvehteja, glögiä ja pientä napsimista ja maistelua tänään ruokia tehdessä. Aion iltapalaksi tehdä kinkku- ja kalaleivän.
No ostin eilen sinihomejuustoa ja samoin söin sitä eilen piparien kanssa, mutta ei se ehkä varsinaiseksi jouluherkuksi oo tarkoitettu... mä en koskaan jaksa syödä juustoja jouluna, ei vain maha vedä. Tänään ostin Anthon Bergin suklaakonvehtirasian, joka avattiin tossa iltaruuan jälkeen ja kaikki sai ottaa kaksi konvehtia siitä.
Tein tuulihattuja jouluksi ja pitihän ne testata, sekä vuohenjuusto- että luumurahka täytteellä
Sisilialainen espressokin tuli avattua
Mutta onhan aatonaatto ja pientä joulukonserttia katsotaan.
Oikein hyvää & ihanaa joulua kaikille
Saaeustolaisleipää piti jo maistella.
Iso kylmäsavulohifile, joululeipä, laatikoita, pari karkkiboxia, kasa torttuja, maustekakku ym. ym. on jo kadonnut parempiin suihin. Miksi jouluherkkuja saisi syödä vasta aattona? Aaton aterialla tarjotaan sitten kinkkua, perunaa ynnä muuta tuhtimpaa.
Saaristolaisleipää ja smetanasilliä, savukalkkunaa ja karpalohilloa, viski-taatelikakkua.
Vihreät kuulat- suklaapatukoita ostin 10 ja kaikki olen syönyt.
Lahjapaketoinnin ohessa meni pari lasillista viiniä ja muutama konvehti. Kahvin kanssa otin palan rusinakakkua. Lanttulaatikkoa söin, kun pitihän sitä maistaa että onko onnistunut vaiko pitääkö hakea saarioisten versio. Oli niin hyvää että meni puoli vuokaa, mutta onneksi sitä on vielä 2,5 vuokaa huomiseksi.
Saaristolaisleipä maistoin, koska en ole koskaan aikaisemmin sitä tehnyt . Oli hyvää :)
Tein myös chilimanteleita mitkä oli oikeastaan tarkoitus tehdä vasta ylihuomenna.
Vedin pari joulutorttua ja Julia-karkkeja. Mies pari kinkkuleipää ja jouluoluen.
Pari piparia ja torttua, kourallisen pähkinöitä ja 2 Mozartin kuulaa, lasillisen glögiskumppaa ja mukillisen glögiä
Kylmäsavulohi, uunirinkelit ja suklaakranssit hävisivät jo parempiin suihin.