Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin miehen?

Vierailija
23.12.2020 |

.... Onkohan minulle olemassa ketään? Mistä ihmeestä löytäisin hänet... Nyt ei festareillakaan voi käydä, jossa voisi tavata mahdollisesti samanhenkisiä ihmisiä. Pyöriikö heitä netissä missään...? Tinderiä en halua...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan miestä, jonka kanssa syvälliset keskustelut onnistuu. Etenkin pitkätukkaiset kitaraa soittavat saa jalat vipattamaan. Parasta olisi jos alkoholia ei juurikaan kuluisi eikä tupakkaa polttaisi. Rokkia kuuntelisi. Mistä ihmeestä löytäisin... Taitaa olla mahdotonta?

Kuulostaa mahdottomalta tuollainen yhdistelmä

Samaa olen miettinyt, että tavoittelen mahdotonta :(

Jos suunsoitto riittää niin täytän muut kriteerit.

Riittää :) Etenkin musta huumorintaju..mistä sut löytää :)

Vierailija
22/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pukki kotiin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan miestä, jonka kanssa syvälliset keskustelut onnistuu. Etenkin pitkätukkaiset kitaraa soittavat saa jalat vipattamaan. Parasta olisi jos alkoholia ei juurikaan kuluisi eikä tupakkaa polttaisi. Rokkia kuuntelisi. Mistä ihmeestä löytäisin... Taitaa olla mahdotonta?

Kuulostaa mahdottomalta tuollainen yhdistelmä

Samaa olen miettinyt, että tavoittelen mahdotonta :(

Onni onkin sitä, että tajuaa ottaa pianoa soittavan ja jazzia kuuntelevan raittiin siilitukan, kun tilaisuus koittaa.

Vierailija
24/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki olisi voinut muuten tuoda, mutta kaikenmaailman feministijärjestöt on kieltänyt sen.

Joten joudut etsimään sellaisen ihan itse. Tinderistä, Badoosta tai vaikkapa kuntosalilta tai lenkkipolulta.

Vierailija
25/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ootan, et ovelle tulis, mut vinkkinä, et ei toimi.

Ole kärsivällinen.

Vierailija
26/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdotonta. Tunnen yhden tälläisen. Hänet voi nähdä metsätiellä kävelyllä tai kirjastossa.

Vierailija
27/27 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä suuntanumero pitäisi olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme