Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen provoilee netissä joka päivä?

Vierailija
22.05.2014 |

Mikä siihen ajaa, kun kyllä se jotain viitsimistäkin vaatii että joka ikinen päivä riehuu netissä. Esim. tänne pesiytynyt miestrolli. Onko muitakin täällä jotka myöntää joka päivä kirjoittavansa provoja? En nyt tarkoita mitään satunnaista herkullisen aiheen keksimistä vaan ihan jatkuvaa tarinankerrontaa. Myöntääkö kukaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä hieman nörtti on

Vierailija
2/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 18:46"]

Ehkä sitä hieman nörtti on

[/quote]

Minä olen hieman nörtti. Olen myös netissä joka päivä. Mutta ei provoilu ja trollaaminen liity mitenkään nörttiyteen. Kyllä jossain muualla on syytä.

Vierailija
4/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 18:45"]

En yleensä aloita provona ketjuja. Joskus kommentoin kyllä siihen tyyliin :) (ja syynä se että on hauska katsoa kommenttien synnyttämää hämmennystä..)

[/quote]

Mitä hauskaa siinä on? Mulla ei varmaan ole huumorintajua kun en jaksaisi nähdä sellaista vaivaa jonkun "hämmennyksen" takia ja riemuita päälle. Oletko jotenkin yksinkertainen?

Vierailija
5/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloita omia ketjuja mutta kommentoin herkullisen oloisiin ketjuihin. Tarkoitus ei ole provota mutta eiväthän ne kaikki kommentit kivoja ole olleet. Tulee sanottua mitä oikeasti ajattelee:D Mulla ei just nyt ole muuta duunia niin päivystän täällä;)

Vierailija
6/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, joka muuten kokee olevansa alakynnessä tai jäävänsä ilman huomiota. Täällä on heidän helppoa saada huomiota ja olla pikkujulkkis provoilemalla.

Aina löytyy joku jolla viiraa päässä. Joka palstalle niitä yrittää. Riippuu sitten palstasta, saadaanko viiripää kuriin vai ei. Anonyymipalstalla kurinpito on vaikeaa, siksi mt-potilaat kertyvät tänne.

Vierailija
7/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 18:49"]

Oletko jotenkin yksinkertainen?

[/quote] Kirjoitustyylisi ja asenteesi on huono. Mee vaikka lenkille.

Vierailija
8/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 18:49"]

Oletko jotenkin yksinkertainen?

[/quote] Kirjoitustyylisi ja asenteesi on huono. Mee vaikka lenkille.

[/quote]

Olen pahoillani ettei minulla ole parempaa asennetta nettitrolleja kohtaan. Miten heihin tulisi mielestäsi suhtautua?

Vierailija
9/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kasia, ja veikkaan että nämä henkilöt eivät ole oikeana itsenään kovin tärkeitä monelle ihmiselle. Eivät myöskään ole menestyneitä koulussa ja töissä. Sellaisia näkymättömiä tapauksia.

Vierailija
10/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maailma ei riitä, pitää hankkia se valta jostain muualta.

Vierailija
11/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa osoittaa "asiallisille keskustelijoille" heidän paskantärkeytensä.

Vierailija
12/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:25"]

Sellainen, joka haluaa osoittaa "asiallisille keskustelijoille" heidän paskantärkeytensä.

[/quote]

Oih, oman elämänsä sankari. <3

Vierailija
13/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen, sellainen joka haluaa ihmiskontakteja muttei jostain syystä pysty siihen. Sosiaalisten tilanteiden pelkoa, ihmisarkuutta, kuoleman pelkoa, hylätyksi tulemisen pelkoa jne.

Usein itsetunnoton jolla on kuitenkin narsistisia piirteitä persoonassaan.

Vierailija
14/14 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä aloita provona ketjuja. Joskus kommentoin kyllä siihen tyyliin :) (ja syynä se että on hauska katsoa kommenttien synnyttämää hämmennystä..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme