Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni sitten äitini leikkaamaan poikani tukan!

Vierailija
22.05.2014 |

Poikani, vajaa 3 v oli tänään äitini luona hoidossa. Kiva kun apuja saa silloin kun hoitopaikka on kiinni. Saavuin lasta hakemaan. Juteltiin siinä äidin kanssa niitä näitä, lapsi hääri siinä, enkä kiinnittänyt aluksi mitään huomiota. Kunnes vasta myöhemmin äitini sitten totesi, että leikkasinpa muuten sitten pojan otsiksen. Pistin teippiä ja leikkasin reunoja pitikin.

Voi saamari! Ottaako vähän päähän. Meillä oli huomiseksi parturiaika, joten poika olisi saanut ammattimaisen leikkuun. Nyt otsis on todella epäonnistuneesti nyrhitty, ja hiusmalli, jota ajattelin pojalle ei tietenkään enää onnistu.

En tiedä kumpi vituttaa enemmän nyrsitty tukka vai se, että äitini ihan pokkana ottaa oikeuksia, jotka kuuluvat vanhemmille. Hän tietää, että olen tarkka lapsen tukasta ja olen aina sanonut kiitos ei kun hän on ehdottanut, että voisi leikata pojan tukan. Eli tässä ei ole kyse väärinkäsityksestä.

Ja kun ilmoitin, että jatkossa ei sitten leikellä eikä varsinkaan ilman lupaa niin mitä tekee äitini? Heittäytyy täysin marttyyriksi ja loukkaantuu minulle.

Vanhempien tontille on astuttu jo aiemminkin. Kun vauva oli pieni olin vajaan tunnin neuvolassa jälkitarkastuksessa. Kun palasin, niin löysin äitini lajittelemasta minun ja mieheni henkilökohtaisia papereita. Oli siis avannut eteisen kaapin ja sieltä sitten käynyt hommiin. Tuolloin hän loukkaantui niin, että alkoi valitella kuinka kohta kuolee pois. No, ihan hyvin on hengissä 3 vuoden jälkeen.

Nyt en pääse tästä kiehunnasta. Ottaa niin päähän. Ja kun katson pojan nyrhittyä tukkaa, niin mieleen nousee muitakin kaunoja. En ymmärrä miten osa isovanhemmista on näin ulapalla. Miksi ihmeessä ei malttanut odottaa paria tuntia kun palaan ja KYSYNYT saisiko leikata tukkaa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, saatiin sillekin miehen mallin tukka. Nehän vetää sitä homofledasta ympäri hiekkalaatikkoa tarhassakin. 

Vierailija
22/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:27"]

Hyvä, saatiin sillekin miehen mallin tukka. Nehän vetää sitä homofledasta ympäri hiekkalaatikkoa tarhassakin. 

[/quote]

Mielenkiintoista olisi kuulla mikä on  "miehen tukka" lapsella? Sellainen puliksi leikattu lähiösiili? Mulle on sitäpaitsi ihan se ja sama olisiko lapseni homo vai hetero.Vaikka eipä se pointti tässä olekaan. Eikä siinä tukan menetyksessä. Vaikka ihmettelen kyllä, että pitääkö leikata kun ei taidot riitä? Lähinnä tulos muistuttaa samanlaista kun pojan tarhakaverityön itse nyrhimä otsis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti kuoli viime vuonna ja nyt ei ole lapsilla mummoa. Älä nillitä pienistä vaan nauti siitä, että voit olla äitisi kanssa.

Vierailija
24/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelemattomat sukulaiset pahimpia! Tarkoittavat aina hyvää ja jakelevat mielipiteitään. Jos sanoo vastaan, niin loukkaantuvat. Heidän asioihinsa ei kuitenkaan saa puuttua, ne eivät kuulemma kuulu minulle..

Vierailija
25/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:44"]

Mun äiti kuoli viime vuonna ja nyt ei ole lapsilla mummoa. Älä nillitä pienistä vaan nauti siitä, että voit olla äitisi kanssa.

[/quote]

No niin, martyyrikortti vedetty. ;-)

Tsemppaan tässä nyt ap:ta. Oma äitini kuoli, kun olin tarhaikäinen. Toki mietin, millaista olisi, jos minulla olisi äiti ja tyttärelläni olisi kaksi mummoa - varsinkin, kun tyttö muistuttaa selkeästi äitiäni. Silti ihan varmasti harmittaisi, jos joku lähipiirini naisista puuttuisi tällä tavalla vanhemmuuteeni. Onneksi anopilleni, sen paremmin kuin minulle hyvin tärkeille sukulaisnaisille ei tulisi mielenkään tehdä mitään tällaista luvatta. Ja omalla anopillani oli käsittääkseni vähän tämmöinen ap:n äidin kaltainen anoppi. Hyvää tarkoittava ihminen, mutta silti välistä ilmeisen rasittava niin miniälle kuin omille lapsilleen. 

Vierailija
26/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli mieleeni käydessäni hautausmaalla, että meillä kotona arvosteltiin ihan jatkuvasti kaikkea ja erilaisia ihmisiä. Äitini on kuollut ja elämä helpottui, tosin on vaikeaa unohtaa sitä arvostelua, mitä itsekin sain. Kaikki eivät ole mukavia äitejä tai isoäitejä. Ihanaa olla vapaa.

Vierailija
27/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi tekee tota otsatukan lyhennystä eikä ikinä ole osannut leikata likikään suoraan ja ihme koloja löytyy. Ei auta kuin huokaista ja yrittää ajoittaa parturikäynnit niin että anopilla ei oo syytä leikellä.

Vierailija
28/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:02"]Huh, pelkäsin otsikon perusteella että kyse oli pitkätukkaisesta pojasta jonka useamman vuoden tukankasvatus oli pilattu. Onneksi kyse oli vaan tasoituksesta, joka korjaantuu pian. Äitisi teki silti väärin, ei siinä mitään.

[/quote]

Hyi saatana pilkujätkillä pitkä tukat, homoa ja rumaa! Ei sillä että olisi naisellinen vaan muutenkin.

Vierailija
29/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:27"]Hyvä, saatiin sillekin miehen mallin tukka. Nehän vetää sitä homofledasta ympäri hiekkalaatikkoa tarhassakin. 

[/quote]

::DDD

Vierailija
30/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 19:27"]

[/quote]

Mielenkiintoista olisi kuulla mikä on  "miehen tukka" lapsella? Sellainen puliksi leikattu lähiösiili? Mulle on sitäpaitsi ihan se ja sama olisiko lapseni homo vai hetero.Vaikka eipä se pointti tässä olekaan. Eikä siinä tukan menetyksessä. Vaikka ihmettelen kyllä, että pitääkö leikata kun ei taidot riitä? Lähinnä tulos muistuttaa samanlaista kun pojan tarhakaverityön itse nyrhimä otsis.

[/quote]

Miten vittu sun äitisi on noin saatanan huono leikkaamaan tukkaa.

Kun kaikesta päätellen on leikannut useamminkin kun on pitänyt ihan sääntö luoda ettei leikata :D

Vierailija
31/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisit ottanut sakset käteen ja leikannut vähän äitis tukkaa, oiskohan tykänny?

Vierailija
32/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitisi yhdessä isäsi kanssa? Vaikuttaa sellaiselta Rouvalta joka päättää myös miehensä asiat.

Leikkaa sinä isäsi hiukset, tai käytä parturissa uusimassa tyyli tms.

Vaihda verhot. Tai olohuoneen järjestys.

Kiusa se on pienikin kiusa :)

Oma äitini on samanmoinen ja anoppi. Onneksi käyttävät paljon aikaa toistensa nokitteluun.

Vierailija
33/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32

Nythän luikin että eronneet ovat. Sori

Vierailija
34/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla typerämpää aihetta valittaa kuin lapsen tukanleikkuu, jossain vaiheessa joka kakara leikka itse otsatukkansa, siinä sitä mallia sitten.

Niin hauskaa äidit, jotka päättävät mitä heidän lapsensa saavat tehdä ja kuka niitä saa kasvattaa ja silti lapset viedään vuoden vanhana päiväkotiin laitostumaan tasapäisiksi.

Vierailija
35/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää jätä poikaa äidillesi - seuraavalla kerralla voi olla ympärileikkaus vuorossa! Tai takavarikoi ainakin kaikki teräesineet ennen kuin poistut paikalta.

Vierailija
36/36 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun anoppi. Kai vanhemmat nyt tästä saa päättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi