Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joulunaika ahdistaa?

Vierailija
23.12.2020 |

Lapsuudenkodissa kaikki ok. Avioeron jälkeen synkkää aikaa ilman lapsia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa ainakin valittavat, kontrolloivat ja aina kinastelevat vanhemmat. Jouluna ovat vielä extra-stressaantuneita. Ja sitten vielä ihmettelevät miksi käyn heidän luonaan niin harvoin.

Vierailija
2/3 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on perheen ja lasten juhla, kyllähän se ahdistaa jos meneillään on synkkä aika eron jälkeen, oma perhe on hajonnut ja lapset vaikka aattona muualla. Saa ahdistaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vielä toistaiseksi ole ahdistunut Joulusta, mutta kyllähän sitä pientä suurempaa haikeutta olen kokenut. Joulu on paljossa perhejuhla ja itselläni ei ole lapsia, enkä eläessäni ole ollut parisuhteessa. - Ikää minulla on 40+ vuotta. 

En ole luopunut toivosta löytää ja kohdata iselleni kumppani, vaikka ihan hyvää elämää olen myös ikisinkkunakin elää.

Mutta näin Joulun alla toisinaan tulee hieman tippa linssiin ja pala nousee kurkkuun

Ilon ja onnen hetket kun voi monin kertaistaa jos ja kun ne voi jakaa ja arjota myös muille. Itse hemmottelelemalla kummilapsiani saan pientä lohtua kun näin tekemällä uskottelen että saattaisin jollekin olla edes hieman merkityksellinen.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän