Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on vuorossa MacGyverin 3. tuotantokauden 4. jakso: Ghost Ship

Vierailija
23.12.2020 |

Onko muita, joiden mielestä Ghost Ship on kaikkein pelottavin MacGyver-jakso

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhässä kerrot, koska jakso oli jo klo 15. Näyttää tosin tulevan uusintana perjantaina. 

Vierailija
2/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tai se jakso missä löydettiin järvi kartalta unikuvan perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhässä kerrot, koska jakso oli jo klo 15. Näyttää tosin tulevan uusintana perjantaina. 

Uskalsitko katsoa?

Vierailija
4/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin tuon jakson jo sunnuntaina telkkarista, siis se jeti-juttu?

Vierailija
5/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä enemmän pelottaa ajatella niitä hankaumia, mitä Macille tulee, kun lähtee vaellukselle farkuissa ja puuvillapaidassa :(

Vierailija
6/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskalsitko katsoa?

En tiennyt että se tulee, enkä ollut kotonakaan tuohon aikaan. Jos muistan, katson perjantaina. En ole varma, olenko koskaan nähnyt kyseistä jaksoa kokonaan, joten varsinaista mielipidettä ei siitä itselläni ole. 

Vierailija
7/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan parhaiten sen jakson missä Ihmemies joutuu koomaan ja seikkailee sellaisessa valkoisessa laivassa kuolleiden omaistensa kanssa. Tämä taitaa olla vaan eri jakso?  :/

Vierailija
8/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin jakson perjantai-iltaan

Vierailija
9/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin lapsena/nuorena ja muistin että oli aina sellainen ettei ollut naissuhteita(muistelin sarjaa aikoinani koska aikuinen miespuolinen kaveri on fani) ja nyt kun uusinnat alkoivat, sehän on jatkuvasti pussailemassa ja muhinoimassa naisten kanssa. Olen täysin hämmentynyt, miten aivoni ovat blokanneet sen kokonaan? Muistan kyllä lapsuudesta esim. kaikki Sonny Crockettin muhinoinnit ja romanttiset viritykset. Auttakaa McGyver-fanit, miksi en muista?

Vierailija
10/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murdoc jaksot on ihan huippuja.

Vierailija
11/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin lapsena/nuorena ja muistin että oli aina sellainen ettei ollut naissuhteita(muistelin sarjaa aikoinani koska aikuinen miespuolinen kaveri on fani) ja nyt kun uusinnat alkoivat, sehän on jatkuvasti pussailemassa ja muhinoimassa naisten kanssa. Olen täysin hämmentynyt, miten aivoni ovat blokanneet sen kokonaan? Muistan kyllä lapsuudesta esim. kaikki Sonny Crockettin muhinoinnit ja romanttiset viritykset. Auttakaa McGyver-fanit, miksi en muista?

Mä katoin ainoinani macgyveriä teininä pöksyt märkinä ja sama vaikutus sillä tuntuu olevan keski-ikäiseen akkaankin, samaistun täysin Simpsoneiden Selmaan ja Pattyyn :)

Olen kyllä itsenkin autuaasti unohtanut töllössä nähdyt pussailut.

Vierailija
12/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä itsenkin autuaasti unohtanut töllössä nähdyt pussailut.

Muistikuvissa tosiaan sellainen peter pan-tyylinen aikamiespoika, joka pelaili olohuoneessaan korista sen mustan pojan kanssa. Ei mitään muistoja naisjutuista kyllä täälläkään!

Vierailija
13/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama yllättänyt minutkin. Muistaakseni Ritari ässässä oli joka jaksossa uusi nainen ja vihjattiin vahvemmin, että Michael Knight myös tekee muutakin kuin halaa ja suutelee. Ehkä siksi MacGyverin ei ihan joka jaksoinen halailu oli paitsi virkistävää, niin myös näyttäytyi viattomammalta.

Eikös jossain myöhemmässä jaksossa näytetäkin, että MacGyverillä on romanttisia virityksiä ollut vain kolmen naisen kanssa.

Avaukseen, en tiedä pelottavimmasta, mutta muistiin jäi kyllä vahvimmin.

Vierailija
14/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun pelottavin oli se jossa muurahaiset hyökkäsi.

Vierailija
15/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään muista sellaista, että Ihmemiehellä olisi ollut naisia sarjan aikana. Aikaisempiin suhteisiin kyllä viitattiin. Kaikkein parhaiten jäi mieleen se vaalea lyhythiuksinen nainen, joka miehineen asui öljynporausalueella. Eikö se ollut niin, että he kaikki kolme olivat kavereita opiskeluaikoina, ja hän ja MacGyver seurustelivatkin ensin? Sitten kai Mac lähti jonnekin maailmalle ja nainen meni naimisiin tämän toisen miehen kanssa.  

Minusta hän oli sellainen reipas tyyppi, vähän kuin naispuoleinen vastine Ihmemiehelle. En voinut kuvitella Macia kenenkään missimäisen femme fatalen kanssa. 

Murdoc-jaksot ovat minunkin suosikkejani. 

Vierailija
16/20 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun pelottavin oli se jossa muurahaiset hyökkäsi.

Tätä olin tulossa kirjoittamaan. Ihmisiä syövät tulimuurahaiset ovat jääneet mieleen lapsuudesta.

Vierailija
17/20 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Mäkkaiverin muhinointi olikin hauska havainto. Ei mitään muistikuvia, että olisi naisten kanssa peuhannut, mutta todentotta siellähän puuhaillaan ja kokoajan! Olin ihan fani mukulana ja varmaan katsoin joka jakson. Se oli niiiiiin komee ;) 

Vierailija
18/20 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään klo 23:00. On pelottava!!!

Vierailija
19/20 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole tuon muhinoinnit jääneet mieleen. Ritari Ässä taas peuhasi aina ja joka jaksossa sen auttamansa naisen kanssa ja lopussa lupaili pistäytyä jos sattuu sielläpäin kulkemaan. Toivottavasti oli vasektomia tehty siinä muiden leikkausten ohella kun kursittiin kasaan.

Vierailija
20/20 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies järkyttyi muuten tästä samasta asiasta kun katsoi ihan onnessaan noita uusintoja ja Macgyver suuteloitsi jonkun naisen kanssa 🙈 Ei muistanut ollenkaan että se myös peuhasi naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä