Pääsetkö puusaunaan jouluna
Mietin vain kun aika usein omakotitaloissakin on nykyään sähkösauna, samoin laskettelukeskusten huviloissa.
Kommentit (42)
En pääse, meidän sauna on romuvarasto.
En, mutta mulle kelpaa hyvin mun oma sähkösauna.
Pääsen jos haluan. Pihasauna lämpiää puilla, mies siellä usein saunoo, minä saunon "sisäsaunassa", jossa on sähköllä lämpiävä kiuas.
En pääse, mutta sähkösauna on hyvä myös.
Pääsisin toki jos menisin mökille. Mutten mene. Kotona pääsee hyvään suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Pääsen sekä puusaunaan että -ceehen.
Puucee - 20C pakkasessa on mukava elämys
Pääsisin, mutta en ala pelkästään itselleni lämmittämään. Jos olis nainen seurana, niin lämmittäisin tuon ulkosaunan. Eli menen sähkösaunan, jos menen edes sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahempi kyllä +20 imo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin kun pimeässä ei huomaa, että makinalus on jäätynyttä skeidaa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahempi kyllä +20 imo
Istahdat reiälle ja kärpäsparvi lehahtaa löyhkäävästä kasasta ja törmää ahteriisi BZZZZ!!!
Pääsisin puulämmitteiseen, jos ilmoittaisin exälle (johon hyvät välit) ja jaksaisin lähteä p*skatyöviikon jälkeen. 4 päivää lepoa :-)
Meillä oli ennen ulkorakennuksessa puusauna. Helvetillinen homma talvella sitä lämmittää. Sitten muutettiin asuntoon missä oli sähkösauna. Se oli tilaavievä turhake, käytettiin varastona. Nyt sellainen asunto missä ei ole saunaa ja olen tosi tyytyväinen. Sauna kuuluu kesään, mökkeilyyn, järvenrannalle. Kaikkialla muualla se on rasittava turhake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se, jos vääntää mahaa, niin ei tule hiki :D
En ole saunonut liki vuosikymmeneen.
Meillä on puusauna omakotitalossa. Löylyt ovat parhaat, mutta ei jaksa lämmittää joka päivä saunaa niin kuin sähkösaunaa tuli joskus lämmitettyä. Toisaalta kun käydään vain 1-2 kertaa viikossa saunassa, niin saunominen on todellinen juhlahetki.
On puukiuas ulko-ja sisäsaunassa. Lisäksi lämpenee palju.
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa kun ei ole omaa saunaa ollenkaan. Monilla kavereilla on monta saunaa mistä valita kun on mökkisauna ja kotona erikseen sähkösauna ja pihasauna puilla. Itse kun pidän kovasti saunomisesta niin ehkä osaan sitten enemmän arvostaa niitä kertoja kun saunaan pääsen. :(
Voi, tiedän tunteen. Kun vihdoin sitten miehen kanssa ostimme talon, meni pitkään ihmetellessä, että ihanko oikeasti tässä pääsee saunaan, vaikka joka päivä (jos siis puita vain riittää). Nyt olemme asuneet tässä 20 vuotta ja vieläkin olen saunaihminen ja nautin saunomisesta.
Nuorena oli kyllä kateellinen niille, joilla oli saunallinen asunto. Silloin olisi kelvannut vaikka pieni sähkösauna asuntoon
Pääsen. Meillä on sähkösauna talossa ja ulkona puusauna.