Pääsetkö puusaunaan jouluna
Mietin vain kun aika usein omakotitaloissakin on nykyään sähkösauna, samoin laskettelukeskusten huviloissa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Pääsen vuoden jokaisena päivänä puusaunaan joka on vielä ulkosauna.
Eri asia jos asuu landella ja on puutkin omasta takaa. Hienoa toki!
Pääsen. Ja vihtakin vielä. Ja lunta. Ja kirkas tähtitaivas. Ja ehkä revontuliakin.
Pääsisin mutta en jaksa alkaa värkkäämään. Käyn ihan tässä sisäsaunassa, joka on sähkösauna. Meillä siis on sisällä sähkökäyttöinen ja ulkona puukäyttöinen sauna.
Juu, meillä on puusauna ihan omakotitalossa. Parhautta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu :) Ihanat löylyt!
En pääse edes saunaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3982471/onko-teilla-taloyhtion-joulusau…
Puiset seinät ja lauteet sentääs on.
Meillä on betonisauna ja lauteet kuparia. Eikä mua päästetä sinne.
Luin, että ”pääsetkö pussaamaan”. No, en pääse pussaamaan enkä (puu)saunaankaan 😂
Minua harmittaa kun ei ole omaa saunaa ollenkaan. Monilla kavereilla on monta saunaa mistä valita kun on mökkisauna ja kotona erikseen sähkösauna ja pihasauna puilla. Itse kun pidän kovasti saunomisesta niin ehkä osaan sitten enemmän arvostaa niitä kertoja kun saunaan pääsen. :(
Pääsen sekä puusaunaan että -ceehen.
Pihalla on kaksikin puulla lämpiävää saunaa, toinen jopa savusauna. Mutta koska olen laiska, väännän vain sähkösaunan päälle tuvassa. Jos uutena vuotena viitsis lämmittää pihasaunan :D
Vierailija kirjoitti:
Puiset seinät ja lauteet sentääs on.
Onneksi sentään ne! Nykyään tehdään koteihin semmoisia hienoja kylpyläsaunoja, joissa tuo ei ole enää itsestäänselvyys...
Vierailija kirjoitti:
Pihalla on kaksikin puulla lämpiävää saunaa, toinen jopa savusauna. Mutta koska olen laiska, väännän vain sähkösaunan päälle tuvassa. Jos uutena vuotena viitsis lämmittää pihasaunan :D
Kuinka vanha savusauna? Onko palanut kertaakaan? Moniko saa lämmittää sen?
Pääsen ihan kotonani. Mies parhaillaan pesee ja lämmittelee saunaa ja pian päästäänkin rentoutumaan saunan kautta joulun viettoon.
Omassa sähkösaunassa saa hyvät löylyt.
Onneksi ei tarvitse mennä minkäänlaiseen saunaan
t. Saunan vihaajat ry:n puheenjohtaja