Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lidlin paistopisteeseen tullut herkullisia uutuuksia!

Vierailija
22.05.2014 |

Mun laihis menee päin seiniä sen vanilja donitsin takia!! Ja se juustopekonisämpylä on niin hyvää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli tullut paistopisteeseen pitsan paloja ja jotain kanakebabpiiraita. Molemmilla hinta 1,29€. Ovat ihan hyvän kokoisia, eli jo yhdestä palsta saa varmastikin norminainen nälkänsä lähtemään. Minä olen raavas mies ja parilla palalla tuli jo kylläinen olo. Mikään valtava makuelämys tuo pitsa ei toki ollut, vaan lähinnä sellaista metripitsa osastoa, mutta voittaa kuitenkin saarioisten roiskeläpät mennentullen.

Vierailija
2/7 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään itseasiassa juuri sattumalta testasin tuota pizzapalasta. Ei se tosiaan hirmuinen makuelämys ollut, mutta aika neutraalin makuinen, kelvannee siis kiireessä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 14:54"]

Tänään itseasiassa juuri sattumalta testasin tuota pizzapalasta. Ei se tosiaan hirmuinen makuelämys ollut, mutta aika neutraalin makuinen, kelvannee siis kiireessä yms.

[/quote]

Juuri näin. Hintalaatusuhde mielestäni kohdallaan, etenkin sen koko miellytti. Varmasti itsekin tulen jatkossa joskus käyttämään juuri noin, eli kun jotain evästä tarvii nopeasti nälän poistamiseen, eikä tarvi siihen kohtaan mitään kulinaarista nautintoa, niin siihen tarkoitukseen suht ok tuote.

Vierailija
4/7 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään kun läskiä kertyy... Juu juu isot luut ja perintötekijät... Not.

Vierailija
5/7 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaniljadonitsi on herkkua :D

Vierailija
6/7 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan, että keskiverto av-mamman kannattaisi kiertää tuo kaukaa.

Vierailija
7/7 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:28"]

veikkaan, että keskiverto av-mamman kannattaisi kiertää tuo kaukaa.

[/quote]

Näitä kommentteja muuten tulee yleensä ihmisiltä, jotka ovat itse olleet lihavia ja ovat onnistuneet pudottamaan hieman painoa. Nyt sitten eletään niissä pilvilinnoissa, kun on päästy eroon herkkuhimoista ja sätitään ihmisiä, joille rasva ja sokeri vielä maistuu. Mikään ei tunnu paremmalta kuin sellaisista asioista huomauttelu, jotka jollakin tavalla ovat koskettaneet itseä aikaisemmin, mutta ei enää nykyään. Se on se "voittajafiilis". Harvemmin se uho ja tyytyväisyys kuitenkaan pitkälle kantaa, vaan se lihavuuden haamu siellä jossain aina kolkuttelee ja todennäköisesti tulee vielä lähiaikoina uudestaan käymäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä