Voiko sälekaihtimet asentaa toimimaan alhaalta ylöspäin?
Ärsyttää kun koko seinän kokoiset ikkunat, eikä minkäänlaista yksityisyyttä koko olohuoneessa, jos verhot auki. En kyllä koskaan enää hanki asuntoon ikkunoita, jotka ovat lattiaan asti.
Kommentit (9)
Ainakin kun googlaa upside down blinds tai bottom up blinds löytyy paljon vaihtoehtoja, yleensä tosin kankaisia eikä sälekaihtimia.
Tarvitset siis erikoiskaihtimet. Ne voi säätää ylös, alas tai keskelle, ihan miten päin vaan molemmista päistä.
En hankkisi asuntoa missä joku voi nähdä sinne sisälle vaikka onkin verhot auki. Naapurit on liian lähellä jos niitten talo näkyy
Vierailija kirjoitti:
En hankkisi asuntoa missä joku voi nähdä sinne sisälle vaikka onkin verhot auki. Naapurit on liian lähellä jos niitten talo näkyy
Ja mun mielestä bussipysäkki on liian kauana ellei bussit kulje ikkunan ohi.
Höpön pöpön sulle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön pöpön sulle vaan.
runneton onkkari ja sun bussit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön pöpön sulle vaan.
No bussipysäkille on matkaa 150 metriä. Mut kuka hullu kulkee bussilla. Siellä haisee ihan liikaa halpa saippua.
Virossa on vakio että sälekaihtimet on niinpäin, tosi kätevät ja saa suojattua näkymän ja jättää yläosan valoisaksi.
Se on kyllä ärsyttävää, jos ei edes sohvalla maatessa ole piilossa.