Kysykää nobodylta
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tunnet olevasi "ei kukaan"?
En vain tunne. Se on myös fakta. En ole mitään kenellekään, paitsi tuntematon. Vielä vähemmän mairittelevat kuvaukset jätettäköön kirjoittamatta...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain tunne. Se on myös fakta. En ole mitään kenellekään, paitsi tuntematon. Vielä vähemmän mairittelevat kuvaukset jätettäköön kirjoittamatta...
Ap
Miten olet ajautunut tälläiseen elämäntilanteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ulkoillut tänään?
Olen ulkona käynyt useampaan otteeseen. En varsinaisessa ulkoilutarkoituksessa kuitenkaan. Urheilu on siirtynyt sisäliikuntaan säiden huonomisen myötä. Sekös vasta vaikuttaakin hyvinvointiin, mutta ei huvita mennä sinne aamuisin sutimaankaan. Nyt on loma niin voisi kyllä mennä päivisin, mutta antaa kropankin pitää nyt hieman lepoa. Ei tämä "talvikaan" tästä näytä kestävän tai katsoo nyt... Lumessakin on pitoa niin se ei niin haittaisi, mutta tuo musta jää...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huono itseluottamus?
On. Ei siihen kummoista keittiöpsykologia tarvita. Mitä muuta tähän nyt sitten sanoisi...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Synnyin ...siitä se sitten lähti. En ole koskaan ollut rakastettu enkä osaa sellaiseksi tulla. Olen kasvanut yksineläjäksi. Oppinut tulemaan toimeen omillani ja jotenkin väkisinkin jään aina yksin. Usein kuulen olevani itsenäinen, mutta en ota sitä kehuna.
Ap
Osaatko nähdä itseäsi muiden silmin? Kukaan ei näe tunnettasi kaukaa, joten ei tarvi olla epävarma. Et ole mitenkään erityinen, vaan tavallinen. Riittää kun on tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Keitä muita täällä muka on ap?
Ei ketään ja vaikka ketä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko AP:llä töissä turhauttavaa?
Olen opiskelija. Töissä silloin tällöin. Siellä viihdyn 🥰 Sitä ennen ollut työpaikoilla, missä työpaikkakiusaamista. Luulin, että muuta ei olekaan. Mutta on kuitenkin. Vielä hetki niin pääsee kokopäiväisesti työelämään. Jatko-opintosuunnitelmiakin on, mutta muutama vuosi sitä ennen työelämässä, jos paikka vain liikenee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Synnyin ...siitä se sitten lähti. En ole koskaan ollut rakastettu enkä osaa sellaiseksi tulla. Olen kasvanut yksineläjäksi. Oppinut tulemaan toimeen omillani ja jotenkin väkisinkin jään aina yksin. Usein kuulen olevani itsenäinen, mutta en ota sitä kehuna.
Ap
Kuulut joukkoon.
On itsellänikin yksinäistä välillä.
Itselleni riittäisi, että olisi nainen jota rakastaa.
Hyvää Joulua!
Vierailija kirjoitti:
Osaatko nähdä itseäsi muiden silmin? Kukaan ei näe tunnettasi kaukaa, joten ei tarvi olla epävarma. Et ole mitenkään erityinen, vaan tavallinen. Riittää kun on tavallinen.
Rehellisesti, en. Mutta osaako kukaan? Aika vaikeaahan se on niin ulkoisesti kuin sisäisestikin arvioida itseään puolueettomasti niin hyvässä kuin pahassa. Oma naama paljastaa aina pienimmätkin tunteet, vaikka yritän tunteettomana pysyä. Sen tiedän, että erityinen en ole. Enkä tavallinenkaan. Haluaisin olla. Tavallinen. Jossain olen kaiken alapuolella, lasin ulkopuolella. Vaikka kuitenkin tässä, kaikkien muiden joukossa. En käsitä sitä itsekään ja vaikea sitä on avata tai selittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kuulut joukkoon.
On itsellänikin yksinäistä välillä.
Itselleni riittäisi, että olisi nainen jota rakastaa.Hyvää Joulua!
Kuuluisinpa. Kaikki muut tekevät sen niin helposti. Ovat itsejään tilanteessa kuin tilanteessa. Eivät tunne ketään, mutta tilaisuuden jälkeen kaikki ovat heidän ystäviään. Minä olen kuin se kuuluisa norsu posliinikaupassa kaikissa sosiaalisissa tilanteissa.
Toivottavasti sinulla joku päivä on, jos niin toivot.
Oikein hyvää joulua! 🎄
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, en. Mutta osaako kukaan? Aika vaikeaahan se on niin ulkoisesti kuin sisäisestikin arvioida itseään puolueettomasti niin hyvässä kuin pahassa. Oma naama paljastaa aina pienimmätkin tunteet, vaikka yritän tunteettomana pysyä. Sen tiedän, että erityinen en ole. Enkä tavallinenkaan. Haluaisin olla. Tavallinen. Jossain olen kaiken alapuolella, lasin ulkopuolella. Vaikka kuitenkin tässä, kaikkien muiden joukossa. En käsitä sitä itsekään ja vaikea sitä on avata tai selittää.
Ap
Normaalit ihmiset tunnustaa itsestään vikoja.
Älä vähättele itseäsi.
Vaikeaa se on monille löytää seuraa tyhjästä.
Elämän myönteistä asennetta kehiin niin sitä seuraakin voi löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Normaalit ihmiset tunnustaa itsestään vikoja.
Älä vähättele itseäsi.
Vaikeaa se on monille löytää seuraa tyhjästä.
Elämän myönteistä asennetta kehiin niin sitä seuraakin voi löytyä.
En minä "oikeassa elämässä" tällä tavalla kerrokaan miltä oikeasti tuntuu... Ei se olisi sopivaa tai normien mukaista.
Ap
Ilmeisesti ei kovin mediaseksikäs avaus.