Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsisti-luonnevikainen äitini on tehnyt minusta kaksisuuntaismielenhäiriöisen

Vierailija
23.12.2020 |

Hänelle on pitånyt aina esittää positiivista ja jotain jännittävää tai jännittåvästi muotoiltua kerrottavaa pitää aina olla. Tai pysyå pois näkyviltä.

Luulin jo, että olen kasvanut "aikuiseksi", oli tarkoitus tässä käydä viemässä hyasintti ovelta koronan takia. Nyt istun pikkukaupungin kahviossa nuupahtaneena, ei ole mitäån jännittåvåå kerrottavaa ja olo työputken takia väsynyt.

Ehdin jo kuulla ylistykset siskostani ja kaikkien tuttava x kaimojen kummeista. Ja mitäs mulle kuuluu.

Jep ei mitään...tässä kukkanen...bussi lähteekin kohta eteenpäin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistupa jo. Mitä sinä piittaat vanhan äitisi ajatuksista ja miksi sinun pitäisi esittää hänelle jotain? Sinä olet se nyt jonka elämä on tapahtumien keskiössä ja ne sinun juttusi ovat niitä tärkeitä. Sinä olet nyt se joka "calls the shots", ei äitisi.

Jos ei ole mitään kerrottavaa anna olla, vie kukka ja jatka elämääsi. Vanhempiensa kanssa riitelevät tekevät itsestään taas lapsia - ethän ole lapsi enää? Mielenterveyden pilaamisen syyksi joku äiti on aivan onneton, suorastaan naurettava. Teet sen silloin itse.

Vierailija
2/2 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Älä vaan ikinä pariudi. Joka ikinen kaksisuuntainen jonka tunnen on äärimmäisen raskasta seuraa ja olenkin kylmästi karsinut ne elämästäni. Syö ne pillerit edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla