Narsisti mies avio miehenä
Minun avio mies ei suostu ostamaan minulle Vuittonia vaikka tarvitsen sitä. Aina vaan narisee jostain ihmeen Elenioiden, Elisoiden, Sandanterien, Masterkartien ja Nordea-rahoitusten laskuista että ei voida hankkia minulle Vuittonia. Kun nuo hänen laskunsa ovat muka tärkeämpiä. Sama vikinä kun pitäisi laittaa kodin sisustusta uusiksi tai vaikka uusia kenkiä ostaa. Vaan aina hänellä riittää rahaa kun pitäisi autoa tankata.
En enää kestä että hänen pillinsä mukaan tanssitaan näissä asijoissa. Aijon pistää miehen nyt selkä seinää varten ja loppuu se minun tarpeiden lyttääminen.
Onko muiten miehet yhtä itsekäitä narsisteja?
Kommentit (9)
Ja sillä narsisti avio miehellä on kirjoitus taidoton avio vaimo ! !
Asijoissa... Taas joku elämän kovan koulun käynyt avautuu.
Hirvittävä äijä ..laskut voi jättää maksamatta tietenkin....vuittonia täytyy saada..aivan selvä narsisti kun maksaa jopa omat laskut ja vähän muittenkin..pakkohoitoon äijä..Ei yhteiskunta noin pyöri....
Kylllä sinullakin on jotain oikeuksia!!
Miehelläsi on varmaan sivusuhteita, joille ne Vuittonit ostaa. Etkö ole koskaan ihmetellyt niitä laskujen määriä?
Saitte silmäni avaantumaan. Aijon ottaa tämän heti miten esiin miehen kanssa. Sitä ennen pitää etsiä missä mies säilyttää laskuja ja katsoa mistä ne on tullut. Niin saan sanoa että tiedän nyt kaiken.
Nyt on minun oikeuksien aika.
Hih, kuulostaa kuin joku parodioisi mun exän nyxää.
Kuulostaa kyllä ihan kauhealta narsistilta, ettei nyt Vuittonia hanki :( :( =( JÄTÄ SE SIKA!!!