Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten heteronainen suhtautuu siihen jos lesbo tulee iskemään?

Vierailija
23.12.2020 |

Onko ahdistavaa/kamalaa? Vai olisitko kenties utelias?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin lähinnä imarreltu, jos kuka tahansa tulisi iskemään. Ei näin vanhoja akkoja kukaan enää iske.

Vierailija
2/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana jostain syystä lesbomagneetti ja todella usein nainen tuli baarissa iskemään. Muutama opiskelukaverikin hullaantui minuun. En kokenut sitä ahdistavana. Suoraan kun sanoo, että on hetero niin ei siinä mitään. Kukaan ei jäänyt enempää siitä vänkäämään, harmittelivat vain. Mua ei jäänyt asia mitenkään vaivaamaan tai ihmetyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan tullut mutta ällötystä aiheuttaisi ainakin itsessäni. 

Vierailija
4/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalaa ja ahdistavaa.

Vierailija
5/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä tyylillä yrittää iskeä. Jos on kovin päällekäyvä, niin tokihan se ahdistaisi, mutta samoin ahdistaisi miehenkin ollessa kyseessä. Jos taas lähestyy rennosti ja mukavasti, niin ei kai siinä mitään, olisin varmaan hieman imarreltu siitä että toinen on kiinnostunut - kuten miehenkin ollessa kyseessä. Mukaan en tosin lähtisi, koska en ole naisista kiinnostunut siinä mielessä.

Vierailija
6/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kiihoittuu ja kostuu napaan asti.

Vierailija
7/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalta kuin kuka tahansa mies tulisi iskemään. Voin mä jonkin aikaa jutella, mutta tuon kyllä esille olevani varattu. Osa jää istumaan ja juttelemaan sittenkin. Osa lähtee pois. Osa alkaa haukkumaan.

Vierailija
8/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun ihan samanlailla kun silloin jos mies tulee iskemään. Mikäli lähestyy asiallisesti, torjun asiallisesti, mikäli lähestyy asiattomasti, lähetän vähemmän asiallisesti matkoihinsa.

Vierailija
9/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No imartelevaa kai se olisi, mutta joutuisin tuomaan esille, että olen tylsästi hetero.

Vierailija
10/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin utelias. Miehistä niin huonoja kokemuksia yli 10v ajan että olen alkanut pohtimaan onko se heterous kuitenkaan minun juttu.

Vierailija
11/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin utelias. Miehistä niin huonoja kokemuksia yli 10v ajan että olen alkanut pohtimaan onko se heterous kuitenkaan minun juttu.

Omena oo om pom poo..

Vierailija
12/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin heteromiehen tullessa iskemään, tosin ilman sitä mahdollisuutta että lähtisin hänen mukaansa. Jos lähestyy tökerösti/koskee ilman lupaa tms, suutun ja sanon sen suoraan, kohteliaat ja imartelevat lähestymistavat taas ilostuttaa aina riippumatta siitä, keneltä ne tulevat.

Vierailija
13/13 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hämmentynyt, niin kuin jos mies iskisi. Ei nimittäin ole keneltäkään iskuyrityksiä näkynyt. Varmaankin homman nimen ymmärrettyäni toisin ilmi että minulla on aviopuoliso ja miespuolinen sellainen. Heterona ei tietenkään mitään kiinnostusta syntyisi sinkkunakaani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi