Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaista lihaa - K, S vai Lidl?

Vierailija
22.05.2014 |

Te, jotka ette osta Lidlin "ulkomaista" lihaa, tarkistakaapa muidenkin kauppojen lihat.

Mitä sisältääkään K-kaupan K-menu porsaanlihasuikaleet?

Onhan siinä valmistuspaikan koodissa fi, mutta ....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö porsaanliha olekaan porsaanlihaa ja broileri broileria?
On, noin 80%. Ja suomalainen amerikanpekoni on ... suomalaista, kunhan sitä osaa oikein silmin katsoa.

Vierailija
2/4 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:22"]

Mitä sisältääkään K-kaupan K-menu porsaanlihasuikaleet?

[/quote]

mä huomasin tän saman. Olin jotenkin tosi pettynyt, kun jostain oli tullut mielikuva, että olisi edullista JA kotimaista.

Taas pitää siis syynätä kaikki paketit erikseen, koska esim. K-menun broilerisuikaleet taas olivat suomalaista lihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää vaan luottaa, että K-kauppias hoitaa homman! ainahan ne on ajatellut suomalaisen kuluttajan etua!....mutta missä on Väiski?

Vierailija
4/4 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos puhutaan näistä ei-kauppaketjumerkeistä, niin Pouttu käyttää ulkomaista lihaa. Täten siis Poutun linjastolta tuleva Rainbow-liha on ulkomaista. Tämä tosin on vain pieni osa esim. Rainbow:n lihavalikoimasta, josta suurin osa muuten on kotimaista sen perusteella mitä itse olen tarkistellut.

Että ihan sama mikä merkki siinä lihapaketin päällä on (Pirkka, K-Menu, Rainbow, X-tra, joku Lidlin merkki, Pouttu jne jne) niin aina kannattaa se alkuperämaa tarkistaa...