Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töpeksin omaa tyhmyyttämi

Elämäopettaa
23.12.2020 |

Kerroin ihastukselleni tykkääväni mutta samalla pyysin ettei ottaisi minuun enää minkäänlaista kontaktia.... Olen surullinen mutta tein näin koska tiedän ettei mies ole kiinnostunut minusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites te nyt miehet keskenänne silleen?

Vierailija
2/7 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kannattanut ensin kysyä onko mies kiinnostunut?

Et ole selvänäkijä. Moni luulee olevansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä vähän hassusti tehty. Mistä tiestit, ettei mies ole kiinnostunut?

Vierailija
4/7 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritikö esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mutta menit vähän liian pitkälle? Olis varmaan nyt Jouluna ollut kuitenkin vähän kiva saada "pukilta" kunnon kyyyiä.

Vierailija
5/7 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle kerron, että tuohan on paras tapa saada hänet kiinnostumaan.

Nyt vähän aikaa hissuksiin ja sitten otat itse uudestaan yhteyttä, pyydä vaikka jonnekin kahvilaan tms.

Jos ei lähde niin tiedät ettei onnistunut, jos lähtee niin rohkeasti vaan eteenpäin yhdessä kohti uusia seikkailuita.

Vierailija
6/7 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt lähetä joulupiparin kuvan ja kysyt kelpaisko pipari aattoiltana. Varmasti winwin tilanne.

Vierailija
7/7 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, pari vuotta sitten oltiin samassa tilanteessa ja hän ilmaisi ettei ole kiinnostunut.... Otin välimatkaa ja olin kylmä.. Mutta hän alkoi uudestaan katsella, jutella, ns kytätä kun nähtiin vaikka tiesi että olen korviani myöten häneen tykästynyt, haluan häntä ja olisin valmis tutustumaan enemmänkin jos hän olisi ollut kiinnostunut...

Olen onnettomassa avioliitossa, lapsia ja hänelle ilmaissut ettei yhtälö ole helppo vaikka hänet haluaisinkin...

Toivoin ettei olisi mulle enää kiva eikä mitään jos ei kerta halua olla mun kanssa.

Joo, minä se paska tässä olen