Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi mies joka ei tullut synnytykseen

Vierailija
22.05.2014 |

mukaan, vaikka mitään estettä ei ollut? Siis muuta kuin oma halu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienohelma, veri yms eritteet ällöttää. Kerran joutui vaihtamaan lapsensa kakkavaipan ja oksensi kaksi kertaa tänä aikana. Kerran on myös joutunut oksennustautisen lapsen purjot siivoomaan lattialta ja oli kuulemma sen näköstä touhua että äitiäkin ällötti, kun mies yökkäili. Ärsyttävä tyyppi...

Vierailija
2/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei ole tullut synnytyksiin, mutta se on kyllä myös ja ensisijaisesti minun tahtoni ettei mies siellä ole. Mutta hän on ollut helpottunut siitä etten halua häntä mukaan, hän on hyvin herkkä ja ahdistuu helposti, sekä minä että hän ollaan sitä mieltä että todennäköisesti jos hän olisi ollut mukana, sekä minä synnyttäjä että henkilökunta oltaisiin jouduttu rauhoittelemaan miestä siinä eikä keskittymään synnytykseen ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen, mukava, rakastava ja ihana isä, tykkää touhuta lasten kanssa, ottaa vastuun tasapuolisesti ja on kaikin tavoin todella kunnon mies.

Vierailija
4/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:27"]

Ihan tavallinen, mukava, rakastava ja ihana isä, tykkää touhuta lasten kanssa, ottaa vastuun tasapuolisesti ja on kaikin tavoin todella kunnon mies.

[/quote]

Mutta ei huvittanut olla läsnä lapsen syntymän hetkellä, miksi?

Vierailija
5/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:27"]

[/quote]

Mutta ei huvittanut olla läsnä lapsen syntymän hetkellä, miksi?

[/quote]

Sitä kun saatetaan kahden aikuisen tasavertaisessa suhteessa vaikka jutella asioista (you know?) ja päättää kahdestaan miten toimitaan. Eikä olla selitysvelvollisia kenellekään, vähiten av-palstamammoille, anteeksi kovasti nyt.

Vierailija
6/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tosiaankaan olisi halunut miestä mukaan suunniteltuun sektioon (no ei vaikka olis alatie-synnytyskin) kun se pyörtyy kun saa rokotuksen käsivarteenkin.

Ja tää on tosi juttu. Reippaana meni kerrankin labraan lapsen kanssa verikokeen ottoon ja minä sitten lääkärin kanssa ihmettelin missä he viipyvät. No, oli pyörtynyt sinne ja hoitajat sitten yrittivät saada häntä siellä virkoamaan... Ei semmosella miehellä mitään tee synnytksessä:)

Vierailija
7/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä. Sai traumoja mun 1. raskauden päättymisestä vaikeaan keskenmenoon eikä pystynyt osallistumaan raskausaikaan eikä synnytykseen mitenkään 2 lapsen kohdalla. Todella kivaa:(  3. kerralla tuli mukaan ja totesi ettei se ollutkaan ihmeellistä, ei tullut edes hiki!! Siis hänelle... kun synnytys kesti vain 1h 15 min.

Oli silti todella hyvä isä lapsille avioliittomme ajan.

Vierailija
8/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies ei lähtenyt mukaan sairaalapelkonsa takia.

Vierailija
9/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 08:27"]Minun mies ei ole tullut synnytyksiin, mutta se on kyllä myös ja ensisijaisesti minun tahtoni ettei mies siellä ole. Mutta hän on ollut helpottunut siitä etten halua häntä mukaan, hän on hyvin herkkä ja ahdistuu helposti, sekä minä että hän ollaan sitä mieltä että todennäköisesti jos hän olisi ollut mukana, sekä minä synnyttäjä että henkilökunta oltaisiin jouduttu rauhoittelemaan miestä siinä eikä keskittymään synnytykseen ;-)

[/quote]miten olet tuollaisen hiiren ottanut mieheksesi ja vielä lapsesi isäksi, huh huh!

Vierailija
10/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtenyt. Ei kyllä pyydetykään. En olisi siellä kuin tiellä, eikä minulle ole tärkeää olla synnytystilanteessa paikalla. Olin sairaalassa mutta odotin ulkopuolella ja tein töitä. 

Vierailija
11/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli mukana paras kaverini, nainen ja kolmen lapsen äiti. Paljon ennemmin otin mukaan jonkun, joka oikeasti tietää miten asioiden tulee edetä kuin puolison. Hyvä isä tuo lapselleen on, ja rakas mies minulle. Ei se yksi kolme tuntia mihinkään suuntaan elämää muuta.

Vierailija
12/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aviomies, ei miehessä vikaa eikä uskalluksessa.

Lähti aamulla työhön, minulla alkoikin synnytys ja menin taksilla, mitä sitä perään soittelemaan! Toki tuli sairaalaan, lapsi oli jo tullut nopeasti ja helposti.

Hyvä tyyppi, fiksu ja komea, jämäkkä ryyppäämätön tekevä suosittu mies, isistä parhain ja huolehtii perheestä ja lapsista, uskollinen sanansa mittainen mies.

En nyt ammattia mainitse mutta osaa hoitaa pikku kolhut eikä veri ole ongelma!

Vierailija
13/13 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastettava, ihana, kiltti, huumorintajuinen, komea, viisas, positiivinen, hellä.

Maailman paras mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi