Kiitos Hurstin perheelle, muille auttajille, jotka jakoivat ruoka avustusta 2000 ihmiselle!
Kiitos teille, jotka jaksavat uurastaa vähävaraisten puolesta. Kiitos myös yrityksille/yksityis ihmisille kaikista lahjoituksista❣Siunausta ja voimia kaikille ihmisille. Hyvää Joulua💕😇
Kommentit (37)
eli 2000 ihmistä sai taas jouluksi mässytettävää että jäi monta sataa euroa rahaa kaljaan
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole rahaa, ruokaan lääkkeisiin, vaatteisiin. Suomessa ei saisi olla tällaista ongelmaa! Mitä päättäjät ovat mieltä? Apua tarvitaan, joka viikko!
Jos ei ole rahaa se voi johtua myös omista toimista.
Itä-Suomessa asuu Suomen köyhimmät. Ei varmaan ole siellä näkynyt Hursteja tai muitakaan julkkiksia ruoka-apua jakamassa. Ei varmaan ole tarpeeksi mediaseksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin tarvinnut muttei täällä jaettu mitään, kyljyksiä ostin ja perunasalaattia.
Köyhien rahankäyttöä taas, oma vika jos ei rahat riitä.
Mä uskon pääministeri Sanna Mariniin kuin kiveen ja vihreisiin! Jos ulkomaille riittää lapioitavaksi rahaa ja kehitysapuun, niin meille suomalaisille se aika joskus koittaa kun meillekin riittää rahaa. Minulla on aikaa odottaa, odottavan aika voi käydä pitkäksi. Mutta uskon silti kuin kiveen pääministeripuolueeseen, muuta ei vaan voi olla, ne jotka odottavat muuta ovat vaarallisia öyhöttäjiä, joille ei pidä antaa sanansijaa. Sanna Marin ja vihreät ovat minulle kuin Jeesus, mutta eivät yhtä vanhanaikaisia, ja enemmän muodikkaita. Yhtä kiinnostavia kuin Microsoftin toimitusjohtaja Steve Ballmer. Me saamme rahaa joskus köyhille ja Hurstille, uskokaa minua, ja Sanna Marinia.
Samanlaista uskonhurmiota pitää olla pääministeripuolueeseen ja hallitukseen kuin Steve Ballmer uskoo Microsoftiin kuin kiveen: Developers yeaahahhhah! Katsokaa alla olevaa videota, niin tiedätte millainen usko pitää olla Sanna Mariiniin ja hallitukseen. Vaihda Sanna Marin ja hallitus Steve Ballmeriin!
En oikein ymmärrä tätä hommaa, meillä on rahaa muille jakaa ja samaan aikaan joku armelias sielu jakaa ruokakasseja meille, jotka nöyrästi jonotamme räntäsateessa leipää. Armelias sielu jakaa ties monessako polvessa, rikkaiden lahjoittamia almuja, meille nälkäislle köyhille reppanoille. Niitä murusia, joita rikkaiden pöydiltä tipahtelee, toivottavasti saavat itsekin massunsa täyteen.
Jonoissa on vain suomalaisia, jotka ovat maailman onnellisin ja rikkain kansa.
Me veronmaksajat siin maksamme itsemme kipeiksi, että saamme jakaa rahamma ympäri maailmaa. Ja presidentti kiittää kovasti.
Iloista antajaa Jumala rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Bersu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole rahaa, ruokaan lääkkeisiin, vaatteisiin. Suomessa ei saisi olla tällaista ongelmaa! Mitä päättäjät ovat mieltä? Apua tarvitaan, joka viikko!
No päättäjät ovat sitä mieltä, että verot nousevat nyt kaikilla palkansaajilla. Mutta eniten pienituloisilla.
Kiitos, Marin, kiitos SDP.
Se laskelma oli vaan täysin teoreettinen, kun ei vaan siinä huomioitu palkkojen nousua niin tuollaisia lööppiotsikkoja voidaan repiä. Mutta ei niillä todellisuuden kanssa ole mitään tekemistä
Kerro lisää teorioista, valaise tyhmiä.
Suomessa on tällä hetkellä jo verotukset tapissa keskiluokan osalta ja muiltakin.
Mutta tosiaan, ruokakeräyksissä se hyvä puoli, että siinä saa pienituloinen verotonta lisää edes hiukan, saa säästyvällä lantilla ostaa lääkkeitä.
Pitää parantaa noita jonotusnumerosysteemejä kyllä!
Monet auttajat keräävät jouluksi, esim. Hommafoorumilla perinteinen joulupatakeräys.
Hienoa työtä! Pitää muistaa vaan, että joulun jälkeenkin rahattomuus jatkuu. Koronan vuoksi moni ahtaalla myös.
En lähtisi syyllistämään ja arvostelemaan pienituloisia. Keräykset perustuvat vapaaehtoisuuteen, ei kenenkään ole pakko auttaa.
Ne vaan syntyivät tarpeeseen, koska valtio ei tee hommiaan.
Bersu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No päättäjät ovat sitä mieltä, että verot nousevat nyt kaikilla palkansaajilla. Mutta eniten pienituloisilla.
Kiitos, Marin, kiitos SDP.
Ajatus siitä, että päättäjät olisivat ihmisistä vastuussa, on täysin vinoutunut. Ihmisten pitää ottaa itse vastuu itsestään. Ruoka-apuun päätyminen on häpeällistä ja merkki epäonnistumisesta. Joskus tietysti vain huonosta tuurista.
Itsekin lahjoitin 10€ mobilepayn kautta.
Ja paikallisille vähävaraisille annoin herkkuja sekä hygieniatuotteita ( lahjapakkauksia) 50€edestä. Lisäksi roskalavalla annoin uudet käyttämättömät hajuvedet ja rasvat joita en itse tarvitse. Sitten vein vielä ylimääräisiä vaatteita ja leluja kierrätykseen.
En oo rikas, päinvastoin. Nytkin on velkaa esim yritystoiminnasta aivan liikaa ja osa laskuista vähän myöhässä. Mutta koska tiedän että on rahaa tulossa ja pärjään kyllä niin halusin jollain tavalla olla avuksi. Toivottavasti olen auttanut. Itsellä on kuiten kaunis koti, on mahdollisuus harrastaa jne. Olen itsekin apua saanut lapsuudenperheeseen ja tiedän miltä tuntuu kun sitä rahaa ei vain ole, ilman toisten apua olis ollut monta köyhää joulua.
Kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan ensiapuna pitäisi jakaa viinaa ja huumeita maksutta, jäisi rahaa ruokaan.
Mietin, koska huutis tai tori taas tursuaa köyhien lasten saamia joululahjoja: laitetaan hyväntekeväisyytenä saatu tavara kiertoon, saadaan rahaa ja käytetään se kaikenlaiseen kivaan.
Jaetaan niitä muuallakin kuin Helsingissä. Täälläkin on paljon pienemmällä alueella jaettu satoja. Itse en ehtinyt oikein mukaan ja kauppaankaan en ehtinyt, niin laitoin rahana. Uskon, että menee kohteeseen, tiedän pari jotka saavat ja ovat ansainneet - vähävaraisuus onnettomuuden aiheuttaman työkyvyttömyyden seurauksena.
Joillekin viheltäjille ei riittäisi mitkään tukirahat, vika on rahankäytössä eikä rahan määrässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon pääministeri Sanna Mariniin kuin kiveen ja vihreisiin! Jos ulkomaille riittää lapioitavaksi rahaa ja kehitysapuun, niin meille suomalaisille se aika joskus koittaa kun meillekin riittää rahaa. Minulla on aikaa odottaa, odottavan aika voi käydä pitkäksi. Mutta uskon silti kuin kiveen pääministeripuolueeseen, muuta ei vaan voi olla, ne jotka odottavat muuta ovat vaarallisia öyhöttäjiä, joille ei pidä antaa sanansijaa. Sanna Marin ja vihreät ovat minulle kuin Jeesus, mutta eivät yhtä vanhanaikaisia, ja enemmän muodikkaita. Yhtä kiinnostavia kuin Microsoftin toimitusjohtaja Steve Ballmer. Me saamme rahaa joskus köyhille ja Hurstille, uskokaa minua, ja Sanna Marinia.
Samanlaista uskonhurmiota pitää olla pääministeripuolueeseen ja hallitukseen kuin Steve Ballmer uskoo Microsoftiin kuin kiveen: Developers yeaahahhhah! Katsokaa alla olevaa videota, niin tiedätte millainen usko pitää olla Sanna Mariiniin ja hallitukseen. Vaihda Sanna Marin ja hallitus Steve Ballmeriin!
1/5🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomessa asuu Suomen köyhimmät. Ei varmaan ole siellä näkynyt Hursteja tai muitakaan julkkiksia ruoka-apua jakamassa. Ei varmaan ole tarpeeksi mediaseksikästä.
Myllypurossa jaetaan 2 x vkossa ruokaa ja jono on kilometrien pitkä!
JVG JA MG jakoivat tänään ruokakasseja malmilla, että sillee..On saanut julkisuutta hyvää sellaista👍✌
Tarkoitus EI ole moittia niitä, jotka tarvitsevat apua hyvinvointi valtiossa..
Kiitetään niitä jotka ovat antaneet apua heikompiosaisille. EI ole helppoa olla jonottamassa ruokaa tuntikausia. On kauheaa jos on nälkä eikä ole ruokaa!! Suomi häpeä, vaan ryhdistäydy ja ryhdy auttamaan kansalaisia, jotka ovat heikompi osaisia. Kiitän kaikkia auttajia siunausta teille ja kaikille täällä hyvää joulua😇🎅
Kyllä kaikilla on rahaa ruokaan. Mutta moni priorisoi monta asiaa sen edelle ja siksi rahat loppuu. Ei auta tukien nosto, kun raha menee pelaamiseen/ärräostoksiin/muihin järjettömyyksiin.