Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jatkaa elämää täysinäisenä ja onnellisena ihmisenä jos luottamus ihmisiin on mennyt?

Vierailija
23.12.2020 |

Minua kiusattiin koulussa aina, ala-asteelta yläasteelle aina amikselle asti. Siitä syystä minusta on tullut katkera, epävakaa ja onneton ihminen joka aina näkee ongelmia itsessään. Sydämeni on muuttunut pieneksi mustaksi möykyksi. En tunne olevani ikinä tarpeeksi hyvä, etevä tai aikaansaava. En pidä ihmisistä (edes ystävällisistäkään) koska pelkään heidän taas loukkaavan minua jollain lailla kun itsetuntonikin on kuin helposti murtuva lasi. Jos joku ihminen haluaa ystävystyä minuun niin tekisi heti ensitöikseen sanoa että pitää etäisyyden koska en halua häntä lähelleni. Miten voin taas luottaa toisiin? Onko kukaan samassa tilanteessa? Mies minulla kyllä on ja häneen luotan,

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että luottamuksesi on mennyt vain hyvin pieneen ihmisryhmään. Suurin osa ihmisistä pitää sinusta! Älä siirrä vihaasi syyttömiin ihmisiin, vaan ota heidät avoimesti vastaan. Heidän luottamuksensa on vielä olemassa, joten älä hylkää hyviä mahdollisuuksia vain siksi, että jotkut tietyt ihmiset ovat olleet sinua kohtaan ääliöitä. Muista, vika ei ole sinussa, vaan niissä, jotka kiusasivat!

Vierailija
2/4 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin mahd. paljon taukoa koko ihmiskunnasta ja kokeilisin vaikka maalaamista tai lähtisin eräreissulle.

Vierailija
4/4 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ongelma on myös se ettå lapsuudessani oli eräs tyttö joka oli todella mukava ja luotettavan oloinen ja käytti tätä aseena minua vastaan niin että avauduin hänelle luotettavasti joka olikin suuri virhe. Kertoi kaikki salaisuuteni eteenpäin vaikka luulin että parhaana ystävänä pitää ne itsellään. Sinisilmäisyyteni ja kiltteyteni on tuonut minulle vain ongelmia. Olen huomannut monissa ihmisissä tätä samaa, en jaksa sitä kaksinaamaisuutta ja että juorutaan pahansuovasti eteenpäin. Siksi en näe toisissa sitä hyvyyttä vaan mahdollisesti sen toisenkin puolen. Olen tästä syystä muuttunut vielä aika ujoksi ja pidättyväiseksi ihmiseksi. Ap