Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 v lahjaideoita?

Vierailija
21.05.2014 |

Hei!

Pitäisi keksi hyvä idea 40 v lahjaksi ystävälle (nainen). Kenelläkään hyviä ideoita? Älkää turhaan kyselkö, että mistä pitää yms. vaan kertokaa ihan vapaasti kaikenlaisia ideoita :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

liput vaikka konserttiin/teatteriin/kylpylään/hierontaan/joogaan/elokuviin, ja jos hänellä on pieniä lapsia, niin lupaus ottaa lapset hoitoosi siksi aikaa.

Vierailija
2/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa etsin lahjaa 40-vuotiaalle, kyseessä mies. Mitä voisin ostaa? Minkä arvoinen lahja olisi sopiva tuon ikäiselle? Pelkään että muut, jotka tulevat juhliin, ovat ostaneet paljon arvokkaammat lahjat kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanninhevosvaellus/-retki hyvässä seurassa.

Vierailija
4/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin olisi lahjakortti jonnekin, esim. Stockalle, Iittalaan, kirjakauppaan, leivontakauppaan tai vastaavaan. Täytän itse kohta 40, ja aika harva osaisi ostaa mulle ihan suoraan mieluista lahjaa. Tai sitten annat jonkun kivan hemmotteluhoidon, kuten jalkahoito, kasvohoito tai manikyyri. Mylös leffaliput voisivat toimia. 

Vierailija
5/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortit on kivoja. Esimerkiksi hemmotteluhoitoihin, hyvään ravintolaan.. Lahjan arvo oman tilanteen mukaan, lähisukulaiselle tai ystävälle voisin itse hankkia viidenkympin arvoisen lahjan.

Vierailija
6/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:56"]

Mä kanssa etsin lahjaa 40-vuotiaalle, kyseessä mies. Mitä voisin ostaa? Minkä arvoinen lahja olisi sopiva tuon ikäiselle? Pelkään että muut, jotka tulevat juhliin, ovat ostaneet paljon arvokkaammat lahjat kuin minä.

[/quote]

En usko, että tässä iässä (olen itsekin lähelle 40 v) on merkitystä lahjan rahallisella arvolla. Pääasia, että se on jotenkin vastaanottajalle mieluinen. En itse ainakaan pohdi, mitä mikäkin lahja on maksanut, mutta ilahdun erityisesti niistä lahjoista, joista huomaan, että lahjan antaja on ottanut huomioon omat mieltymykseni.