Miksi mua itkettää seksin jälkeen??
??
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:37"]Noh, jospa olisit avannu asiaa hiukan enemmän? Sulla varmaan vapautuu tunteita tai miehen kanssa on selvittämättömiä asioita
[/quote]
No miten olisit halunnut mun avaavan? Ei pitäisi olla mitään selvittämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:39"]Siis onko sun seksi NIIN surkeaa? Miehellä kovin pieni pili?
[/quote]
Ei. Ei.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:40"]Sinulla on mt ongelmia.
[/quote]
Ai...
Mullekin tulee joskus älyttömän orgasmin jälkeen itku. Se on vain niin voimakas kokemus, jonka jäkeen ihan tyhjä olo.
Itsekin itken joskus, yleensä kyllä hyvän seksin jälkeen. Tosiaan varmaan tunteita jotenkin vapautuu :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:42"]Mullekin tulee joskus älyttömän orgasmin jälkeen itku. Se on vain niin voimakas kokemus, jonka jäkeen ihan tyhjä olo.
[/quote]
No täällä ei sitä ongelmaa, kun en saa orgasmia
Hassu kysymys ja OT mutta tuntuuko yhdyntä hyvältä ja nautinnolliselta vaikka ette saa orgasmia? Mulla lähinnä sellainen "ongelma" että yhdyntä ei tunnu miltään. Siinä loppuvaiheessa saatan hieroa itseäni ha saada orkun.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:47"]
Hassu kysymys ja OT mutta tuntuuko yhdyntä hyvältä ja nautinnolliselta vaikka ette saa orgasmia? Mulla lähinnä sellainen "ongelma" että yhdyntä ei tunnu miltään. Siinä loppuvaiheessa saatan hieroa itseäni ha saada orkun.
[/quote]
Tuntuu todellakin! En mä saa aina orgasmia, mutta ei se haittaa yhtään kun muuten seksi tuntuu hyvältä :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:47"]Hassu kysymys ja OT mutta tuntuuko yhdyntä hyvältä ja nautinnolliselta vaikka ette saa orgasmia? Mulla lähinnä sellainen "ongelma" että yhdyntä ei tunnu miltään. Siinä loppuvaiheessa saatan hieroa itseäni ha saada orkun.
[/quote]
Vähän laimeelta, muttei täysin tunnotonta touhua. Omin käsin orgasmi muutamissa minuuteissa.
Höpö höpö ei todellakaan ole mitään mielenterveysongelmia tai muutakaan. Minä nautin seksistä mieheni kanssa valtavasti. Hän huomioi minua koko homman ajan. Meillä on muutenkin välittävä ja rakastava suhde. Silti minullekin tulee monesti seksin jälkeen itkuinen olo tai muuten jotenkin masentava fiilis. Mies googletteli asiaa joskus ja löysi jonkun artikkelin tmv. (englanniksi) jossa aihetta käsiteltiin. En nyt valitettavasti muista syytä sen tarkemmin mutta liittyy siis jotenkin hormonitasojen vaihteluihin. Seksin aikana koettu mielihyvä saa aikaan jonkun piikin joka tasaantuessaan saa aikaan masentuneen olon. Meillä auttaa se että seksin jälkeen noustaan molemmat reippaasti sängystä ja mennään suihkuun/keittämään kahvia/katsomaan televisiota. Masennus ei iske niin pahana minulla ainakaan jos suuntaa ajatuksen johonkin tekemiseen.
Peesaan 10 ja 12 :):) Itsekin olen itkenyt orkun jälkeen, tunne on vaan ollut niin valtavan ihana. Orkun opin vanhemmiten ja siitä oon onnellinen. Minäkään en saa sitä aina, mut nautin hyvästä seksistä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:32"]
??
[/quote]
Siksi koska se hevosen kulli on sulle liian iso.
Noh, jospa olisit avannu asiaa hiukan enemmän? Sulla varmaan vapautuu tunteita tai miehen kanssa on selvittämättömiä asioita