Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetäsin herneen nenään ja kunnolla...

Vierailija
31.07.2006 |

Olin kolmen lapseni kanssa aamupäivällä menossa ratikkaan ja 3v istui rattaassa (lapsi kuumeessa siksi istui rattaissa ettei tartte taivastella miksi 3v istuu rattaissa;). Tietysti sattui tulemaan korkealattia ratikka. Samasta ovesta meni sissään 40+ sporttinen muija ja kysyin ystävällisesti voisiko auttaa rattaiden nostamisessa. Arvatkaapa mitä tämä ämmä sanoi? " En auta, hän on jo niin iso että voi itse nousta ilman rattaita!" ja purjehti sisään. Vanhempi herrasmies ryntäsi sisältä ja sanoi että hän auttaa mutta siinä vaiheessa olin niin kiukkuinen että huusin sille akalle että ei tulla sitten ollenkaan kun täti on niin ilkeä! Ei olis pitänyt tietysti lasten aikaan mutta hihat paloi. Arghh...kiitos, kyllä helpotti...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mummoille ei paikkaa anneta vaikka olisi sellainen merkki siellä ylhäällä.

Oma napa paras napa!

Vierailija
22/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lastaa seitsemänhenkisen perheen ruoat rattaiden alle ja auttaa toiseksi nuorinta bussiin, niin en pysty samalla mitenkään ottamaan nuorimmaista kainaloon ja nostamaan vielä samalla rattaita, jossa saattaa olla seitsemän litraa maitoakin parhaillaan kyydissä muiden ostosten lomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kun Jorma ei ehtinytkään kuskaamaan mersullaan manikyyriin" niin piti taas kulkea samassa välineessä hirviö lastenvaunujen kanssa.

Vierailija
24/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänne tullut kertoilemaan koskaan mutta olen monta kertaa kertoillut elämän tosiasioita täydelle bussille!

Näin tavallisena duunarina käytöskään ei hävetä!

Vierailija
25/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en muuten auta nostamaan sellaisia kärryjä mihinkään, vaikka äiti olenkin

Vierailija
26/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kasvatettu. :)

Kas kun en ole tällaisiin ap:n kuvaelemiin tapauksiin törmännyt

(eukkoihin, ukkoon, vittuileviin ihmisiin)

Osansa varmaankin omalla sekä lasteni käytöksellä.

Yleensä bussilla nr. 17 sekä kummallakin 3:n ratikalla olemme matkustaneet. Stadissa liikkuessamme jätämme oman automme kotiin, talliin.

Kävellenkin meiltä pääsee keskustaan.

t. 22

Vierailija
27/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ei hämmästytä ap:n saama vastaus yhtään. Sen huomaa jo ap:n kirjoitustyylistä. Roskaväkeä.

Mutta osaako ap. katsoa peiliin. EI. Hän syyttää muita omasta huonosta käytöksestään.

Vierailija
28/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis hermostunut siksi että tämä muija ei auttanut vaan sen takia että sanoo " asiantuntijana" koska lapsesi on niin iso jne. Kuljemme päivittäin julkisilla ja enpä ole ennen moiseen törmännyt. Jokaisella saa olla mielipiteensä joten mukavaa päiväjatkoa kaikille:) t.ap

Vierailija
29/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin kolmen lapseni kanssa aamupäivällä menossa ratikkaan ja 3v istui rattaassa (lapsi kuumeessa siksi istui rattaissa ettei tartte taivastella miksi 3v istuu rattaissa;). Tietysti sattui tulemaan korkealattia ratikka. Samasta ovesta meni sissään 40+ sporttinen muija ja kysyin ystävällisesti voisiko auttaa rattaiden nostamisessa. Arvatkaapa mitä tämä ämmä sanoi? " En auta, hän on jo niin iso että voi itse nousta ilman rattaita!" ja purjehti sisään. Vanhempi herrasmies ryntäsi sisältä ja sanoi että hän auttaa mutta siinä vaiheessa olin niin kiukkuinen että huusin sille akalle että ei tulla sitten ollenkaan kun täti on niin ilkeä! Ei olis pitänyt tietysti lasten aikaan mutta hihat paloi. Arghh...kiitos, kyllä helpotti...

Vierailija
30/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tenkin. t.ap

Vierailija
31/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sivistynyt ihminen ei koskaan puhu ukosta. Nimittelet myöskin tuntematonta naista eukoksi.

Jotain puuttuu korviesi välistä. Aika paljonkin.

Opettelehan olemaan ihmisiksi.

Meillä päin se on vähän kuin hellittelynimi miehelle. Jotenkin outoa olisi aina sanoa " aviomieheni sitä ja tätä" ... Ukko on ihan lempeä nimi.

Tuntemattomia en ukottele enkä eukottele. Mutta tytärtä voin sanoa pikku-eukoksi. Ja ihan positiivisessa mielessä.

Tämä on varmaan vähän murreasia.

Vierailija
32/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olsiin voinut ihan hyvin sanoa että lapsi osaa jo itse kävelää, jos näen ison lapsen rattaissa huonona päivänä.

Jas anoit että kuljette illa päivittäin? Onko 3-v silloinkin aina rattaissa kun sanoit ettet ole ennemmin tuollaseen käytökseen törmännyt.?

Vierailija
33/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamaan matkan.

Vierailija:

sitten uudelleen miten voisit asian ratkaista.

Rattaat kasaan ja lapset kiipeävät portaat itse. Pienimmän saat kannettua kainalossa. Tai nostat pelkät rattaat ensin keskiovesta ja tulet sen jälkeen lasten kanssa perästä.Vierailija:

Ettäkyrviskelkööt muut niin että myöhästyy töistä kun kuski joutuu auttamaan (bussissa koettua).

Siinä sitten kun matka ei taitukaan niin sukkelaan niin mulkoillaan äkäisesti ja olen hymyillyt ja sanonut että olisi ollut hiukan nopeampaa jos joku olisi viitsinyt persettään penkistä nostaa.

KUINKA USEIN SINÄ OLET NOSTANUT PERSETTÄSI PENKISTÄ? ET SAA EDES OMIA LAPSIASI BUSSIIN ILMAN MUIDEN APUA. SAMA KOSKEE AP-KIRJOITTAJAA. ODOTETAAN VAAN, ETTÄ KAIKKI KANNETAAN ETEEN KULTATARJOTTIMELLA. FATTAN TÄTIKIN TUO VARMAAN RAHAT SUORAAN KOTIIN, ETTEI TEIDÄN AIKANNE KULU NOUTOREISSUUN.

VOITTE IHAN KOKO PÄIVÄN TAAS LUUHATA ITÄKESKUKSESSA.

Vierailija
34/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas ihanan positiivista väkeä täällä. Useampikin sitä mieltä että ei ole muiden velvollisuus auttaa, no kenen velvollisuus se sitten? Älkää sitten ikinä pyytäkö apua mihinkään, kun ei kerran ole velvollisuutta auttaa.

Mielestäni jokaisella on ETUOIKEUS auttaa kanssaihmisiään aina kuin voi. Se ei ole itseltä pois että pitää ovea auki, nostaa vaunuja yms. Elämästä tulee paljon mukavempaa kun auttaa muita, sen sijaan että nyrpistelee naamaansa ja mätänee omissa happamissa ajatuksissaan

Vierailija
35/35 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi