Katson muutamalle. Tai oikeastaan kerron. Laita kysymys tai jotain pientä sinuun liittyvää?
Kommentit (65)
Olen noin vuoden etsinyt ns itseäni.
Varsinkin omaa alaa. Nykyinen työ ahdistaa. Löydänkö sen oikean työn elämääni.. entä perhe-elämä, seestyykö?
kiitos vastauksesta
Kuinka lapseni pärjäävät? Miten voin auttaa tyttöäni hänen vaivan kanssa?
Olen 39 vuotias vaaleaverikkö. Horoskoopilta Neitsyt.
Olen toivottomasti ihastunut härkä mieheen. Viikonloppuna oli ihanaa, mutta jatkuuko se millään tasolla? Olisin onnellinen jos voisit kertoa minulle jotain.
Olen 32v. vihreat silmat, ulkomailla asun aj ulkomaalainen mies.
kaikenlaista kriisiä on ollut miehen kanssa vuoden ajan. vieläkö onnistumme paikkaamaan suhteemme vai lähdenkö lasten kanssa muualle asumaan? jatkuuko miehen sivusuhde ja miten minun uusi juttuni edistyy???
olen ollut vuosikaudet kotiäitinä, miten näet työelämäni jatkossa?
Kiitos!
Uutiset ovat hyviä.
Kuulenko huomenna hyviä vai huonoja uutisia?
Se lopullinen työpaikka antaa odottaa, eikä ole ihan sellainen työnkuva mitä kuvittelit. Jonkun sairauden takia joudut jossain vaiheessa miettimään työtäsi enemmänkin. Sinulla mahd. tehdä työtä myös jonkun vanhan harrastuksen parissa.
Tunnen sinulle keskenmenon, varmaan mennyttä on tämä tunne?
Mies 34v ja lapset 2v ja 3v7kk
Maalla asutaan :)
Näen tai tunnen jonkun henkilön joka ahdistaa sinua aika ajoin kovasti, onko hän juurikin työpaikalla? Mietit usein miten asia pitäisi hoitaa vai antaa vain olla. Yritä olla välittämättä katseista joita kohtaan, osa on mielikuvitustasi kaikki eivät katso sinua sillä tavoin kun luulet heidän katsovan. Työpaineet vaikuttavat kovin arkeesi ja miehesi tuntuu myös ahdistuneelta. Onko miehen työnkuva sellainen että on paineita ja jonkun verran poissa välillä? Jos tällä hetkellä ei ole niin niin tulevassa miehesi tulee olemaan keskittyneempi työhön, tämä tuo paineita perheeseen. JOku kaveripiiriin tai sukuun liittyvä asia erottaa teitä. Asiat ei tähän liittyen oikein selviä puheellakaan, tarvitaan tekoja. Jotain pitää muuttua että pärjäätte yhdessä.
Tasapaino elämääsi löytyy hieman vanhemmalla iällä.
Olen noin vuoden etsinyt ns itseäni.
Varsinkin omaa alaa. Nykyinen työ ahdistaa. Löydänkö sen oikean työn elämääni.. entä perhe-elämä, seestyykö?
kiitos vastauksesta
Tyttösi ei tarvitse muuta apua kun sen että olet läsnä ja kerrot että olet siinä kun hän sinua tarvitsee. Rahallista apua kaipaa kyllä paljon jossain vaiheessa. Näen hänellä tukijan ystäväpiiristä, pitää hänet kasassa.
Työsikuva on ihmisläheistä. Papereita näen myös sinun setvivän. Hoitotyö.
i]Kuinka lapseni pärjäävät? Miten voin auttaa tyttöäni hänen vaivan kanssa?
Olen 39 vuotias vaaleaverikkö. Horoskoopilta Neitsyt.
[/quote]
Menenkö koskaan uusiin naimisiin? Saanko vielä lapsia?
Mitä näet työrintamalla tapahtuvan?
Olen sinisilmäinen, horoskoopiltani rapu. Tykkään vaatteista ja väreistä. Harrastan musiikkia ja liikuntaa.
T: Korson yh
sydän niin riekaleina.
Tässäkö olikin elämäni tarkoitus
taistella yksin tuulimyllyjä vastaan
saamatta edes yhtä kiitoksen sanaa...
saanko pian uutisia uudesta työpaikasta vai jatkanko pitkään vanhassa? Miten lapsen hoidon käy?
Kiitos.
Mikä on parisuhteeni tulevaisuus? Kannattaako jatkaa?
Tunne on ihanista illoista ja sähäkästä romanssista. Miehellä valitettavasti muut kuviot tulee vastaan. Kumminkin molemmat olette tyytyväisiä lopussa. Avaa silmäsi kunnolla, näet lähelläsi miehen joka tuo sinulle lopullisen onnen. Mies on varattu vielä tai juuri eronnut. Myöhemmin on teidän aikanne.
Kuulenko huomenna hyviä vai huonoja uutisia?