Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan käyttänyt kondomia. Kysyttävää?

Vierailija
21.05.2014 |

Olen 35-vuotias mies enkä ole koskaan käyttänyt kondomia. Haluatko kysyä jotain? Olen ollut sängyssä noin 50 naisen kanssa enkä ole kertaakaan käyttänyt kortsua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
2/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kysyisin miksi kyselet onko kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypäs testeissä.

Vierailija
4/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:58"]

Käypäs testeissä.

[/quote]

Niissä testataan, onko henkilö käyttänyt kondomia. :)

Vierailija
5/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itsetuhoinen? Vai miksi olet noin välinpitämätön itseäsi kohtaan? Lisäksi voit levittää vaarallisia tauteja tietämättäsi, viattomiin ihmisiin. Vai haluatko juuri sitä? Siinä tapauksessa oet sairas ihminen ja sinut pitäisi saattaa hoidon piiriin.

Käy sukupuolitautitesteissä. Ja jatkossa käytä kondomia jos kerran irtosuhteita harrastat.

Vierailija
6/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät että moni sp-tauti voi olla vuosikausia, jopa vuosikymmeniä oireeton....

No, provohan tämä(kin) lienee koko aloitus.

Vierailija
7/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:09"]

Oletko itsetuhoinen? Vai miksi olet noin välinpitämätön itseäsi kohtaan? Lisäksi voit levittää vaarallisia tauteja tietämättäsi, viattomiin ihmisiin. Vai haluatko juuri sitä? Siinä tapauksessa oet sairas ihminen ja sinut pitäisi saattaa hoidon piiriin.

Käy sukupuolitautitesteissä. Ja jatkossa käytä kondomia jos kerran irtosuhteita harrastat.

[/quote]

En harrasta enää irtosuhteita. Olen toki testauttanut itseni ja puhdas olen. En näe mitään syytä käyttää kondomia enää, kun en tähänkään asti ole.

Vierailija
8/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:12"]

Kai tiedät että moni sp-tauti voi olla vuosikausia, jopa vuosikymmeniä oireeton....

No, provohan tämä(kin) lienee koko aloitus.

[/quote]

Miksi ihmeessä luulet, että tämä on provo? Olen mieluummin ilman seksiä kuin panen kondomin kanssa. Olen kokeillut kondomia kaluuni enkä saa mitään tyydytystä sen kanssa, en vain pysty edes pitämään kalua pystyssä saati laukeamaan kortsun kanssa. Olen siis odotellut aina siihen asti, että nainen on valmis seksiin paljaalla. Kuka mistään irtosuhteista on puhunut?

Vierailija
9/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on käynyt hyvä tuuri ettet ole sairastunut. 

En tiedä miksi teit tämän aloituksen, mutta mielestäni vaikutat hieman häiriintyneeltä. Onneksi et harrasta enää irtosuhteita ja ole vaarantamassa muiden terveyttä.

-6

Vierailija
10/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luottavainen olet myös itse, mutta ehkä sinunkin kohdallesi vielä joku hiv-naikkonen osuu :) Sen jälkeen voit miettiä oliko sen arvoista.

Vierailija
11/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:20"]

En tiedä miksi teit tämän aloituksen, mutta mielestäni vaikutat hieman häiriintyneeltä. Onneksi et harrasta enää irtosuhteita ja ole vaarantamassa muiden terveyttä.

-6

[/quote]

Olen kyllä saanut kerran sukupuolitaudin, mutta se parani antibiooteilla.

Onhan minulla tuuri käynyt, se on totta,

Te naiset ette vain taida tajuta, kuinka perseestä kondomit ovat. Kuvitelkaapa että koko pillunne on kääritty elmukelmuun - tuntuisiko hyväily sen läpi mahtavalta? Siltä nimittäin kondomi tuntuu.

Vierailija
12/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olisit oireeton, voit silti kantaa ja tartuttaa tauteja/ bakteerikantaa  seksikumppaneihisi. Milloin kävit viimeksi testeissä?

Vierailija
13/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä pitänyt kondomia edes kädessäni, muusta käytöstä puhumattakaan. Seksin harrastamiseltakin olen välttynyt, joten ei ole ollut aihetta perehtyä kondomeihin.

Vierailija
14/14 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:20"]

-6

[/quote]

Olen kyllä saanut kerran sukupuolitaudin, mutta se parani antibiooteilla.

Onhan minulla tuuri käynyt, se on totta,

Te naiset ette vain taida tajuta, kuinka perseestä kondomit ovat. Kuvitelkaapa että koko pillunne on kääritty elmukelmuun - tuntuisiko hyväily sen läpi mahtavalta? Siltä nimittäin kondomi tuntuu.

[/quote]

Kohdalleni sattui kerran eräs mies, joka silmät kirkkaina väitti mulle, et ei oo mitään tarvetta käyttää kortsua. No tyhmä, kun olin niin uskoin ja tartuntahan siitä tuli :( Saatiin kyllä hoidettua. Silloin vielä pillereitä söin. Myöhemmin kävi ilmi, etteivät sovi mulle ja nyt mennään kortsun kanssa. Mies ei ole kertaakaan valittanut fiksu kun on :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme