Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu housukoon pienentyminen vaikka elopaino lisääntyy?

Vierailija
21.05.2014 |

Olin yläastikäisenä 175cm pitkä ja painoin noin 73-74 kg. Nykyään olen 177 pitkä ja painan melkein 80 kg. Yläasteikäisenä housukokoni oli 44, nykyisin 42. Yläasteikäisenä minun oli vaikea löytää housuja, koska 44-kokoiset housutkin mahtuivat juuri ja juuri päälle. Ei kai pari pituussenttiä lisää voi niin paljoa vaikuttaa, kun painokin on noussut noin paljon? Toki rintani ovat kasvaneet yhden kuppikoon verran, mutta eihän niihinkään nyt tajuttomasti painoa mahdu. Liikuntaa en ole harrastanut juuri koskaan, eli mistään lihasmassan kertymisestä ei ole kyse. Ihmetyttää kovasti. Onko housukoot voineet muuttua niin merkittävästi kymmenen vuoden sisällä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että koot ovat muuttuneet. Muistelin juuri että minä käytin yläasteella tuumakoon 27 housuja, olin tuolloin 47-kiloinen. Nyt 52-kiloisena minulla on tuumakoon 25 housut jalassa. Sen sijaan ne kaapissa lötköttävät yläastehousut eivät mene kiinni.

Vierailija
2/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:00"]

Minusta tuntuu, että koot ovat muuttuneet. Muistelin juuri että minä käytin yläasteella tuumakoon 27 housuja, olin tuolloin 47-kiloinen. Nyt 52-kiloisena minulla on tuumakoon 25 housut jalassa. Sen sijaan ne kaapissa lötköttävät yläastehousut eivät mene kiinni.

[/quote]

Muistin vastauksesti kautta, että olen tämänpainoisena kokeillut yläasteaikaisia housuja jalkaan, ja ovat menneet mutkitta. :O

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten lihakset surkastuvat jos niitä ei käytä. Vartalon mittasuhteet muuttuvat: jaat ja takapuoli katoaa, rasvaa kertyy vyötärölle ja olkavarsiin.

Vierailija
5/5 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jalan lihakset katoavat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme