Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh! Läheisen putiikin myyjä jemmasi roskia ;)

Vierailija
21.05.2014 |

Näin parvekkeelta, laittoi osan roskista roskakatoksen taakse, koska katos on avaimella avattava.

Käynkö poimimassa "aarteet" talteen? :D Mitähän siellä on

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:25"]Varastaa työnantajaltaan. Laittoi sivuun tavaroita jotka oli menossa roskkiin. Käräytä se sen työnantajalle, saa potkut.

[/quote]

Tälläiset lait ovat aivan naurettavia! Tämä myyjä teki mielestäni ympäristöteon. Vielä jos on vähävarainen, niin saavat lapsetkin leluja.

Ai että alkoi oikein pistämään vihaksi tuollainen laki! Vai että oikein varastamista, toivottavasti muutkin "varastavat" roskia, sillä mikään ei ole niin kuvottavaa kuin käyttökelpoiset tavarat kaatopaikalla!

Vierailija
22/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menee tarpeeseen eikä jää kiinni!

Mun mielestä on äärimmäisen tyhmää laittaa hyvää kamaa roskiin. Vanhentuneita ruokia ja rikkinäisiä pakkauksia, ne kelpaisivat useimmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan muina miehinä 'löydät' roskiksesta ne. Tuskin myyjä voi sinulle siitä alkaa keuhkota, koska jäisi sitten itse kiinni.

Vierailija
24/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat heittävät aivan uskomattomat määrät UUTTA ja käyttökelpoista tavaraa sekajätteeseen.

En tajua miksei ruokaa voisi esim jakaa köyhille? Mätetään vaan lavatolkulla täysin syömäkelpoista ruokaa pois. Ihmiset ovat niin turtuneet tähän mielettömään haaskaamiseen, että moraalitkin alkavat puoltaa tätä toimintaa.

Vierailija
25/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:32"]Mitä jos vaan muina miehinä 'löydät' roskiksesta ne. Tuskin myyjä voi sinulle siitä alkaa keuhkota, koska jäisi sitten itse kiinni.

[/quote]

Minulla ei ole tarvetta leluille. Tuo myyjä on nuori äiti, todella kiltti ja ystävällinen. Varmaan juuri vähävarainen koska on harjoittelija ko. liikkeessä.

Ap

Vierailija
26/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa milloin tulee hakemaan ja huikkaa että seuraavalla kerralla soitat poliisit.

Vierailija
27/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ainakin köyhänä perheenä tuollainen olisi lapsille onnen päivä! :)

Vierailija
28/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:32"]Mitä jos vaan muina miehinä 'löydät' roskiksesta ne. Tuskin myyjä voi sinulle siitä alkaa keuhkota, koska jäisi sitten itse kiinni.

[/quote]

Minulla ei ole tarvetta leluille. Tuo myyjä on nuori äiti, todella kiltti ja ystävällinen. Varmaan juuri vähävarainen koska on harjoittelija ko. liikkeessä.

Ap

[/quote]

Todennäköisemmin se myy ne kuin vie omille lapsilleen. Varas mikä varas. Todella kiltti, juu ei ole =)

Vierailija
29/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa teistä on todella inhottavia!

Ap:han kertoi, että myyjä on mukava ja todennäköisesti vähävarainen. Mun mielestä oli upeaa, että ap jätti pussin sinne, koska tietää sen todennäköisesti tulevan tarpeeseen.

Te vain varastaisitte ne tai uhkailisitte poliisilla, vaikka varmasti kaikki te ilkimykset olisitte valmiita itsekin pöllimään töistänne tai muualta jotain, jos tulisi mahdollisuus eikä se olisi keneltäkään pois.

Hävetkää!

Vierailija
30/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus nuorena tavaratalossa siivoojana ja tuolla tavalla olis voinut varastaa vaikka mitä, siis viedä kamat ulos roskiksen taakse roskapussien viennin yhteydessä ja sitten työvuoron päätyttyä lähteä tyhjin käsin vartijoitten silmien alla kotiin ja illalla käydä hakemassa saalis. En kuitenkaan varastanut koskaan  mitään, olen liian kiltti semmoiseen.

Vierailija
31/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jos joku tuo vanhan sanotaan vaikka pyykkitelineen roskakatokseen, ja joku sen siitä ottaa, se on rikos?? No voi hyvänen aika miten typerä laki, jos on siis totta...

Vierailija
32/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:40"]

Osa teistä on todella inhottavia!

Ap:han kertoi, että myyjä on mukava ja todennäköisesti vähävarainen. Mun mielestä oli upeaa, että ap jätti pussin sinne, koska tietää sen todennäköisesti tulevan tarpeeseen.

Te vain varastaisitte ne tai uhkailisitte poliisilla, vaikka varmasti kaikki te ilkimykset olisitte valmiita itsekin pöllimään töistänne tai muualta jotain, jos tulisi mahdollisuus eikä se olisi keneltäkään pois.

Hävetkää!

[/quote]

vähävaraisen on lupa varastaa?

Vierailija
33/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei taida olla varastamista, jos vie tavarat ihan sinne roskikseen asti ja käy illalla hakemassa. Ihan samanlaista dyykkausta mitä esim alkkikset harrastaa ruokakauppojen roskiksilla? Korjatkaa jos olen väärässä :)

Vierailija
34/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on ihan ok ottaa työpaikalta roskiin menevää tavaraa, niin miksi ei ottanut sitä luvan kanssa? Miksi piti jemmata, ottaa salaa?

Minkä arvoisia leluja ne oli?

Vierailija
35/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä että se firma olisi heittämässä käyttökelpoisia leluja roskiin, eikö niitä voisi luovuttaa vaikka hyväntekeväisyyteen esim. lastenosastolle, lastenkotiin tai vastaavaan? Ainakin nyt ovat hyödyksi jollekin kun myyjä vie ne (tosin toivon ettei myy niitä)

Vierailija
36/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne putiikkiin kun omistaja töissä ja totea ohimennen, että näitä samoja Bräzejä oli muuten tuolla roskiksen takana

Vierailija
37/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää toimintaa, mutta on tosiaan rikos, jos työntekijä ottaa itselleen myymälän roskia. Katsotaan työpaikalta varastamiseksi, mikä oikeuttaa välittömään työsopimuksen purkuun. Että aikamoisen riskin ottaa työntekijä.

Vierailija
38/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikille uusille työntekijöille kerrotaan perehdytysvaiheessa, että asiakkaan omaisuuteen ei kajota, mukaanlukien roskat.

Vierailija
39/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:36"]

Seuraa milloin tulee hakemaan ja huikkaa että seuraavalla kerralla soitat poliisit.

[/quote]

Oot pimee. Soittelet varmaan jatkuvasti hälytyskeskukseen tosi tarpeellisia puheluita: "Täälä on nyt tilanne päällä! Mä näen mun ikkunasta että lähikaupan työntekijä tunkee roskiksesta jauhelihaa käsilaukkuun! Tulkaa äkkiä tänne!"

Vierailija
40/59 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 15:33"]Kaupat heittävät aivan uskomattomat määrät UUTTA ja käyttökelpoista tavaraa sekajätteeseen.

En tajua miksei ruokaa voisi esim jakaa köyhille? Mätetään vaan lavatolkulla täysin syömäkelpoista ruokaa pois. Ihmiset ovat niin turtuneet tähän mielettömään haaskaamiseen, että moraalitkin alkavat puoltaa tätä toimintaa.

[/quote]

No se nyt vaan sattuu olemaan laitonta. On laitonta hyötyä toisen hävikistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän