Tuo tyyppi ärsyttää joka laittaa mielipiteensä perään sanan
nih
Se ei ole oikeastaan edes sana, ja saa mielipiteensä kirjoittajan tuntumaan joltain lapselliselta justiinalta.
Kommentit (28)
hahaa, tiesin jo ennen kuin avasin ketjun mitä sanaa tarkoitat! :D joo, ärsyttää kyllä!
Mä taas veikkasin otsikon perusteella, että se sana on 'piste'.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:13"]
Mä taas veikkasin otsikon perusteella, että se sana on 'piste'.
[/quote]
Sekin olisi ärsyttävää, mutta ei kai sitä kukaan nykyään tee, joskus oli muotia... Joitakin ärsyttää tuo kun laitan kolme pistettä...
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:14"]
Palstapoliisit on ikäviä. nih.
[/quote]
Niin on, jos tullaan heti huomauttamaan jos joku tekee kirjoitusvirheen, vahingossa tai tietämättömyyttään, mutta tuo nihkuttelu on vain kertakaikkiaan ärsyttävää, samaa kaliiperia kuin se että hokee koko ajan että "aikuisten oikeesti" se oli joskus vuosia sitten muotia, ja jotkut veivät sen aika äärimmilleen.
ap
Lauseen päättäminen kolmeen pisteeseen on kyllä idioottimaista, koska kolme pistettä nimenomaan tarkoittaa, että lause tai ajatus jää kesken.
Mua ärsyttää tyyppi joka laittaa mielipiteensä perään sanan - Mies 29v - ja luulin että tämä ketju käsittelee sitä. :D
9 No senhän siinä 3:ssa pisteessä onkin se pointti eli olet ymmärtänyt täysin oikein!
:) Ei kai niitä pisteitä muuten laiteta.
Mua ärsyttää, jos kysymys aloitetaan: Elikkäs...
Mua ärsyttää kun oma mielipide päätetään lauseeseen: "Niin se vaan on!"
Siitä aina tietää ettei tarvitse koko viestiä lukea, aika harvoin nämä vänkääjät osaavat muuten kommenttiaan perustella. Ja mielipiteetkin on aatamin aikuisia.
Minua taas ärsyttää kommentin lopussa "ugh, olen puhunut". Kuulostaa ihan vammaselta.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 17:57"]Vejä vittu piähäsi, nih.
[/quote]
Mulle tulee tästä aina mieleen, että kuinkahan isot ja heiluvat häppärit sais olla onnistuakseen tehtävässä. Nih.
Minua ärsyttää toteamus "ei näin".
Nih on kyllä ylivoimainen inhokkini.
Miksi muuten jotkut päättävät lauseensa pisteiden sijasta pilkkuihin,,,
Nih!