Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laboratorionäytteiden otto

Vierailija
21.05.2014 |

Hei!

Osaako kukaan kertoa, kauanko labranäytteiden ottoon menee? Entä jonotukseen? Itse en ole koskaan aikasemmin käynyt. Nyt vuorossa veri-, solu-, uloste- sekä virtsanäytteet eli koko menu!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika niin menee jouhevasti. Yleensä olen varannut ja päässyt minuutilleen oikeaan aikaan, viimeksi menin vaan paikan päälle ja jonotin lähes kolme tuntia.

Vierailija
2/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan, tai riippuu miten iso sairaala. Kannattaa varata aika netistä niin pääset ajallasi eikä tarvitse odotella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varaa ajan niin tuo setti otetaan vartiss. Tai riippuu siitä että kauan sulla menee vessassa...

Vierailija
4/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin menet otattamaan testit, minä päivänä ja mihin aikaan. Jos mahdollista, kannattaa varata aika. Muuten voi joutua jonottamaan ja pitkään.

Vierailija
5/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä annetaan näyteputket/-astiat mukaan, joihin voit itse kotona ottaa nuo virtsa- ja ulostenäytteet. On ehkä mukavampi tapa ja yleensä virtsan pitää olla rakossa tietyn ajan (4-6 tuntia).

Ja joskus verikokeiden otossa on tiettyjä esivalmisteluita, esim. paasto tai pitää ottaa tiettyyn aikaan vuorokaudesta. Onhan sua informoitu näistä?

Vierailija
6/6 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solunäyte mistä? Ja missä nuo otetaan?