naapurin suihkulähde
Ärsyttävä lorotus ja pulputus ympäri vuorokauden. Kuin hana olisi jätetty tippumaan vesiämpäriin. Onneksi kuuluu vain vaimeasti makkariin, saa sentään nukuttua öisin. Hassua että jokin ääni alkaa ärsyttää nöin paljon. Asun siis rivarissa.
Kommentit (8)
Jos valitsee asua muiden ihmisten keskellä, eikä esim erakkona vuorilla, tulee muiden elämisen ääniä suvaita ja sietää. Suihkulähdettä ei ihan meluhaitaksi voisi lukea.
Kyllä vaan ne äänet voi saada hermostumaan. Olen itsekin melkein hermoromahduksen partaalla, kun tuo naapuri ajaa Bobcatilla viikonloput. Tasanen jylinä koko ajan, pihalla ei voi olla kun meteli on niin kova.
Naapuri ei ymmärrä tai ei halua ymmärtää, että 4 vuoden remontti alkaa vihdoin ottaa päähän, ja nyt minä olen rasite, kun estän hänen työtä... ARGH !!
Toinen mikä pitäisi kieltää on tuulikellot...
Monesti rivareiden järjestysssäännöissä on kielletty suihkulähde. Tarkasta isännöitsijältä tietoa. Kielto juuri sen takia et ääni monesti häiritsee naapureita.
Oo kiitollinen ettei ole koiraa, joka räksyttää lähes yötä päivää.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 20:36"]Oo kiitollinen ettei ole koiraa, joka räksyttää lähes yötä päivää.
[/quote]
heillämyös koira joka välilläräksyttää :)
Ei ole mitenkään hassua. Itse olen äänille tosi herkkä, siis ihan kaikille ympäristön äänille, myös niille normaaleille. Siedän niitä kuitenkin, koska kyse on omasta vammastani. Mutta tuollainen olisi jo liikaa. Olisin varmaan jo pyytänyt naapuria sammuttamaan sen yöksi. Vienyt heille ajastimen, jonka voi kytkeä pistorasiaan. Tai sitten olisin tuhonnut vehkeen yön pimeinä tunteina...