Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tarkoittaa? Miehen käytöksestä

Vierailija
21.05.2014 |

Eräs mies, josta olen ollut jonkin verran kiinnostunut käyttäytyi viimeksi tavatessamme todella oudosti. Ei siis olla mitenkään tuttuja, mutta muutamia sanoja vaihdetaan. Oli todella yliystävällinen ja väläytteli välillä niin tekohymyjä, että oikeasti olin todella hämmentynyt. En teidä edes hymyilinkö takaisin kun olin niin tyrmistynyt. Lopuksi vielä hymyili niin levaää tekohymyä, että näytti aivan irvistykseltä :D Mitä ihmettä tämä oikein meinaa? Olkaa niin kilttejä ja vastatkaa!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiakastilanne.

ap

Vierailija
2/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi paljastaa tilannetta/paikkaa sen tarkemmin, mutta "tapaamme" tasaisin väliajoin ehkä kerran, pari viikossa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No unohdat koko jutun ja lopetat analyysin. Jos mies on millään tasolla sinusta kiinnostunut niin kyllä tämä sinulle vielä jotenkin joskus selviää.

Ja tuota odotellessa hanki elämä.

Vierailija
4/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 14:02"]

En viitsi paljastaa tilannetta/paikkaa sen tarkemmin, mutta "tapaamme" tasaisin väliajoin ehkä kerran, pari viikossa.

ap

[/quote]

Pelkäätkö, että tulemme paikanpäälle analysoimaan?? Ei sun osoitetta tarvi kerta, kunhan nyt yleisesti mikä tilanne

Vierailija
5/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pelkään, että seuraavalla kerralla ympärilläni on lauma uteliaita av-mammoja pällistelemässä, että voi paremmin analysoida tilannetta ;D Ja vielä pähempaa: minut tunnistettaisiin palstalaiseksi :D

ap

Vierailija
6/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys...onko tilanne sellainen, jossa olet hänen asiakkaansa?

Asiakkaille hymyillään vaikka väkisin - ehkä joku on sanonut miehelle, ettei hän hymyile tarpeeksi.

Vierailija
7/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuvittelet, että me osaisimme lukea muiden ihmisten ajatuksia?

Vierailija
8/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meinas, että haluaa sulta anaaliseksiä suklaakastikkeella

Vierailija
9/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, en osaa itsekään lukea hänen ajatuksiaan. Siksipä kysynkin teiltä jos lyötäisiin viisaat päämme yhteen ja pohdittaisiin asiaa yhdessä :)

ap

Vierailija
10/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin keino laittaa sille viesti, että kuvittelitko vaan vai oliko hän jotenkin erilainen sinua kohtaan kuin aiemmin ja miksi. Saat miettiä vaikka loppu elämäsi, mutta ei se selviä jos hän ei sitä kerro.

Vierailija
11/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole hänen yhteystietojaan ja kasvotusten en viitsi kysyä.

ap

Vierailija
12/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sinä luulet, että kukaan täällä osaisi lukea hänen ajatuksiaan? Ensi kerralla kysyt, että mitä virnuilet. :D Tai irvistelet sille takaisin.

Vierailija
13/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kertonut sille, että sä olet kiinnostunut?

Vierailija
14/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ajatuksia teissä herättäisi jos käytännössä tuntematon mies käyttäytyisi noin? Mitä ajattelisit?

ap

Vierailija
15/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin joko, että 1) hän tietää minun olevan kiinnostunut ja on siksi huvittunut, tai 2) on itse kiinnostunut tai 3) oli muuten vain tosi hyvällä tuulella!

Vierailija
16/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen hääkellojen huminaa...rakastunut mies käyttäytyi nolosti! Ihastuneena ei tiedä miten päin sitä olisi.

Vierailija
17/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä kosinta!

Vierailija
18/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:30"]

Niinpä, en osaa itsekään lukea hänen ajatuksiaan. Siksipä kysynkin teiltä jos lyötäisiin viisaat päämme yhteen ja pohdittaisiin asiaa yhdessä :)

ap

[/quote]

Juuri tällä menetelmällä saadaan aikaiseksi kunnon sotkua. Porukalla ylianalysoidaan jotain ilmeitä/sanoja/tekemisiä. Ja "faktat" perustuun sinun tulkintaasi, eli todennäköisesti johtopäätökset on ihan pielessä.

Se äijähän on voinut vaikka pidetellä pierua! Mistä me tiedetään?

Vierailija
19/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmaan pidätteli pierua ettei lemu leviä!

Hyvät ihmiset puhukaa toistenne kanssa, mistä tämä suomalaisten puhumattomuus juontaa, eikö ole lapsena saanut ilmaista tunteitaan, oltu ja mökötetty vaan ihan hiljaa. Asiat selviää kysymällä ei kuvittelemalla!

Vierailija
20/28 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mennä vain kysymään tältä henkilöltä tuollaisia kun hän tosiaan on käytännössä ihan tuntematon minulle. Jos olisi vähän edes tutumpi niin voisi jutellakin avoimemmin. Nyt herätti vain suurta hämmennystä :O

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi