Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te teette 25. ja 26. joulukuuta jos vietätte joulun Suomessa

Vierailija
22.12.2020 |

Tuntuu että aina keskitytään aaton ihasteluun tai kauhisteluun. Mun mielestä joulun onnistumisen ratkaisee melkeinpä enemmän nuo kaksi aaton jälkeistä päivää! :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan eläimiäni ja yritän löytää aikaa lukemiselle takkatulen ääressä.

Vierailija
2/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupäivä menee iltavuorossa töissä. Tapanina juon viiniä ja syön herkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25. pyjamapäivä, 26. kulissikävelyllä

Vierailija
4/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25.12. syödään vielä jouluruokia. Nukutaan, ulkoillaan, luetaan, katsellaan elokuvia.

26.12. on normaali arkipyhäpäivä ja tekemiset riippuvat siitä, millainen sää on. Hyvällä ilmalla lähdetään ehkä jonnekin pitemmälle lenkille, ehkä ajetaan autolla merenrantaan ja ulkoillan siellä, huonolla säällä ulkoillaan ihan omilla kulmilla. Lisäksi syödään, nukutaan,, luetaan, katsellaan elokuvia.

Vierailija
5/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan lähekkäin.

Vierailija
6/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa, ulkoilen, luen kirjoja, syön, istun tietokoneella, soitan jne. Koronan takia vietän joulun Hgissä. 

Vierailija
7/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä joulu kestää 2-3 päivää, eli syömistä, yhdessäoloa perheen kanssa, lautapelejä, ulkoilua, saunomista, lukemista, tv:tä, joululeffoja, joulumusiikkkia.

Joulu ei lopu aattoon. Tosin tuo kysymyksen loppuosa ei liity asiaan mitenkään (ainakaan meillä).

Vierailija
8/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sellasia tylsäily/joulustaluopumispäiviä. Ois kiva ku juhla jatkuis niihinki.

Vierailija
9/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupäivänä menen exän luo kahville, tapaninpäivänä löhöän kotona.

Vierailija
10/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa nuo päivät menee ihan kuin mikä tahansa vapaapäivä. Minulla joulunvietto loppuu aattoiltana.

Vierailija
11/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa kuin kaikkina muinakin päivinä..Käyn kävelyllä, syön 2 lämmintä ateriaa, luen uutisia...

Vierailija
12/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskotellaan, herkutellaan, katsellaan elokuvia ja luetaan kirjoja. Yritetään myös ulkoilla jossain välissä.

Vierailija
13/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunvietto jatkuu. Syödään, löhöillään ja katsellaan telkkaa. Lapset leikkii uusilla leluilla ja vanhemmat lapset pelaa uusia pelejään.

Mun vanhemmat varmaan tulee jompana kumpana päivänä käymään. Ehkä molempinakin kun heillä "aika pitkä".

Itse olen kotiäiti ja mies lomalla loppiaiseen saakka eli ihanaa rentoa oleilua kotona.

Takka päällä, kynttilöitä, hyvää musiikkia/ohjelmia telkasta, hyvää ruokaa ja suklaata. Lapset nauttii.

Niin odotan joulua!

Vierailija
14/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupäivänä voi olla krapula. Tapanina ulkoilen ja vietän kuin jotain normaalia sunnuntaita. 80-luvulla baarit ja yökerhot olivat kiinni jouluna, joten tapanina mentiin sankoin joukoin yökerhoon. Siinä mielessä koronavuosi on kuin aikamatka 80-luvulle, kun moni paikka on kiinni.

Vierailija
15/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen ulkona niinkuin pieni sika.

Vierailija
16/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on englantilainen eli 25. päivä vietetään perinteistä englantilaista joulua ja avataan ”joulupukin” yöllä tuomat lahjat. Aattona lapset avaavat meiltä vanhemmilta ja isovanhemmilta saadut lahjat. Tapaninpäivänä meillä yleensä käy ystävät kylässä, mutta tänä vuonna varmaan vaan katsellaan elokuvia ja syöpötellään joulun jämiä.

Vierailija
17/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskotellaan, herkutellaan, katsellaan elokuvia ja luetaan kirjoja. Yritetään myös ulkoilla jossain välissä.

Tätä samaa meilläkin.

Vierailija
18/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille ainakin kerran päivässä!

Vierailija
19/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Muut perheenjäsenet laiskottelevat ja mikrottavat itselleen jouluruokia.

Vierailija
20/27 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25. Baariin ja 26 krapulassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi