Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin uuden työn siivoojana ja olen loukkaantunut kun miehet ei flirttaile minulle :(

Vierailija
22.12.2020 |

Siivoilen paikkaa missä on paljon miehiä töissä ja on kurjaa ettei minua huomioida millään tapaa. Pari pappaa moikkaa, mutta siinä se. Nuoremmille ole ihan kuin ilmaa, vaikak olen itse vielä nuori ja nätti. Miksei kukaan huomioi tai flirttaile minulle tai vaikka kehu?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toimin myöskin siivoojana ja minua tuijotetaan. Se on ahdistavaa, eikä todellakaan mitään mukavaa. Miksi koet, että tällainen esineellistäminen toisi sinulle paremman itsetunnon?

Itse tunnen oloni ajoittain halvaksi makkaraksi 😞

Vierailija
22/38 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toimin myöskin siivoojana ja minua tuijotetaan. Se on ahdistavaa, eikä todellakaan mitään mukavaa. Miksi koet, että tällainen esineellistäminen toisi sinulle paremman itsetunnon?

Ja minua monesti tuijotetaan koska olen hyvännäköinen mies, en minä silti tunne että minua esineellistetään,  ja vaikka on esineellistetty niin en ole siistä moksiskaan. Ikävää jos koet sen tommosena, tsemiä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minua monesti tuijotetaan koska olen hyvännäköinen mies, en minä silti tunne että minua esineellistetään,  ja vaikka on esineellistetty niin en ole siistä moksiskaan. Ikävää jos koet sen tommosena, tsemiä! 

Ne tuijottaa sinua ihmeissään kun näkevät miehen siivoojana, eivät siis tuijota sinun ulkonäköä vaan kun olet miessiivooja.

Vierailija
24/38 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä on muotia siivota alasti.

Vierailija
25/38 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Mene miesten saunaa siivoamaan, saatat saada tarpeeksi huomiota.

Vierailija
26/38 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Mene miesten saunaa siivoamaan, saatat saada tarpeeksi huomiota.

Luulen että ne miehet vaan katselisivat kiusaantuneena varpaitaan vaikka olisi Pamela Andersonin kroppa. 

Vierailija
27/38 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä meidän firman miehille kelpaa ihan kuka tahansa.

Vierailija
28/38 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö sinne työhön vai perset.. jakamaan.??? Kai ymmärrät sellaisen , kun työ rauha .Onko sulla mitään hajuakaan , miten tulisi työssäsi toimia ja mikä kuuluu toimenkuvaan ???????

Vierailija
29/38 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin tuijotin kun ensi kerran näin miehen siivoojana. Kävi sääliksi. En ollut ennen nähnyt tuollaista häpeää.

Vierailija
30/38 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap. Palstalla on aika paljon aloituksia jotka menee kategoriaan 'en vain tiedä mitä tekisin ajallani'. Harmi että olet yksi näistä.

Vierailija
31/38 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojat on näkymättömiä. Voit olla vaikka universumin kaunein nainen, mutta kun mukanasi on seksintappaja 1, siivouskärry ja seksintappaja 2, työvaatteet ,niin voit vaikka ryöstää firman kassakaapin ja kukaan ei huomaa.

Vierailija
32/38 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ammatillista käyttäytyä miehenä kuten Ap odottaisi.

On muuten ihan yököttävää jos joku edes yrittäisi mitään - yäks yäks.

Töissä tehdään töitä.

Vierailija
33/38 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan SIIVOOJILLE flirttaile.

Vierailija
34/38 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"antakaa huomiooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo"

ihan joka ikinen nainen, aina 

Vierailija
35/38 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet halua matalapalkkaista, kouluttamatonta naista mihinkään muuhun kuin korkeintaan panoon, Kehotankin sinua päivystämään miestenvessan lähettyvillä. Livo kieltäsi ja iske silmää aina kun joku tulee kuselle. Sitten annat sen rynkyttää vessakopissa. Siinä kaikki mitä tulet saamaan. 

Vierailija
36/38 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on jo parasta ennen päiväys mennyt ja viimeinen käyttöpäivä lähestyy.

Vierailija
37/38 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan SIIVOOJILLE flirttaile.

Hyvännäköisille flirttaillaan aina. Ihan sama mitä työtä tekee.

Vierailija
38/38 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppäs raksalle siivoamaan niin jo viikossa ikävöit vanhaa tylsää työtäsi jossa sait olla rauhassa. Siellä ei ole metoo:sta kuultukaan.