Nyt se on todistettu: Björckin ravintola aiheutti ruokamyrkytykset.
Eipä tarvi enää pakoilla vastuuta ja selitellä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014052018318688_uu.shtml
Kommentit (36)
Loskapoika äänestettiin äskettäin Suomen arvostetuimpien kokkien listalla sijalle 4, äänestäjinä siis kollegat. Välimäen sijoitus oli laskenut, laskeekohan myös Björckin sija ensi vuoden äänestyksessä? http://www.ruokala.net/uutiset/kokit-aanestivat-hans-valimaen-sijoitus-rankingissa-romahti/1288690059468
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:22"]
Siis mikä tää loska-juttu on? Kertokaa tyhmälle!
[/quote]
Björck kommentoi sosiaalisessa mediassa naispuoliselle ravintolakriiitikolle, että #fuckyougranny #loskatsuuhun. Loskat suuhun tarkoittaa spermat suuhun.
IL: Huippukokki haistatteli törkeästi ravintolakriitikolle sosiaalisessa mediassa
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:33"]
[/quote]
Björck kommentoi sosiaalisessa mediassa naispuoliselle ravintolakriiitikolle, että #fuckyougranny #loskatsuuhun. Loskat suuhun tarkoittaa spermat suuhun.
[/quote]
Ok. Kiitos tiedosta. Kuvottava äijä, meni maku.
[/quote]
Ja kaikkihan alkoi av:ltä: http://www.vauva.fi/keskustelu/3976016/ketju/tomi_bjorck_kilahti_kritiikista
Aikamoisen markkinoinnin oppitunnin sai Björckin poika.
Onhan se tehnyt ihan hemmetisti töitä ravintoloidensa ja tv-projektiensa kanssa ja poikkeuksellista lahjakkuuttakin vaatii monen ravintolan pyörittäminen, että saa kaikki osaset ruokalistoista rekrytointiin toimimaan.
Jos tuo loskanheitto olisikin jäänyt yksityiseksi läpäksi, ei siinä olis ollut mitään, varmasti pahempaakin kriitikot on kuulleet. Mutta julkinen solvaaminen ei tee imagolle hyvää.
En tiedä millaisista taustoista Björck on peräisin, mutta näköjään sosiaaliset taidot ja viestintä ei ole ihan ruuanlaittotaitojen tasolla.
Hänen elämäntyönsä ja esiintymisensä on kuitenkin minusta reilusti plussan puolella.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:02"]Mokasi joo ja kunnolla, mutta eikö se jo pyytänyt anteeksi? Kuka tätä jaksaa vielä vatvoa?
[/quote]
Se loskajuttu oli niin törkeä että tuskin unohtuu ihan heti.
[/quote]
Mä olen monessa asiassa tosi herkkä, mut musta toi loskahomma oli aika huvittava juttu. Ei kaikkea tarvitse ottaa aivan tosissaan. Enkä tunne Tomia, en ole käynyt miehen ravintoloissa, enkä myöskään ole "fani".
N30
Ps. Tulen myös itse käyttämään tuota ilmaisua tulevaisuudessa, koska se on hauska ja tutuillani on huumorintajua.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:51"]
Mä olen monessa asiassa tosi herkkä, mut musta toi loskahomma oli aika huvittava juttu. Ei kaikkea tarvitse ottaa aivan tosissaan. Enkä tunne Tomia, en ole käynyt miehen ravintoloissa, enkä myöskään ole "fani".
N30
Ps. Tulen myös itse käyttämään tuota ilmaisua tulevaisuudessa, koska se on hauska ja tutuillani on huumorintajua.
[/quote]
Sinusta on siis huvittavaa ja hauskaa että uhkaillaan raiskauksella? Ja tuttujesi mielestä kanssa? Aikamoista wt-sakkia olette.
Se joka on itse synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven.
Ei mulla muuta.
Niin on nättinä Tomi asiasta kertovassa uutisessa:
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:02"]Mokasi joo ja kunnolla, mutta eikö se jo pyytänyt anteeksi? Kuka tätä jaksaa vielä vatvoa?
[/quote]
[/quote]
N30
[/quote]
En näe tuossa mauttomuudessa mitään hauskaa. Enkä ole mikään tosikko. Jossain wt-kaveriporukassa saattaa tietysti kovastikin naurattaa. Huumoria on monentasoista, ja siinäpä se temppu onkin että osaa käyttää sitä oikein.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:11"]
[/quote]
[/quote]
N30
[/quote]
Tutuillasi on huono ja junttimainen huumorintaju. Itse taas en ole herkkä ja kestän erittäin brutaalia huumoria melkein mistä tahansa. Silti tämä Björckin spermavitsi yhdistettynä noinkin massiiviseen ruokamyrkytystapaukseen on minusta mautonta, typerää ja tökeröä, enkä osaa pitää sitä millään tavalla hauskana.
Olisiko sinusta siis oikeasti hauskaa, jos tuntematon ihminen tulisi työsi merkeissä haistattamaan sinulle vitun ja kertomaan, että sinulle pitäisi vetää mällit kurkkuun?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 09:11"]
[/quote]
[/quote]
N30
[/quote]
Kappas, Loska-Tomi löysi lopulta av:lle! Moikkelis koikkelis vaan!!
Ilmainen jälkiruoka riittää korvaukseksi.
Tuli väkisin mieleen se Sinkkuelämän jakso, jossa Samanthan hoidolla oli
karseen makuinen loska :(