Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet joiden mielestä suominaisten pitäisi olla naisellisempia; autatteko naisia esim. kauppakassien kanssa?

Vierailija
22.12.2020 |

Tuli vain mieleen, kun kannoin juuri korkokengät jalassa kahdeksan kauppakassia kotiin ja matkan varrelle mahtui aika paljon miehiä, eikä kukaan edes tarjoutunut auttamaan.
Sama meno aina kun kannan paljon kauppakasseja tai muuta painavaa; kukaan ei edes kysy voisiko auttaa.
Ulkomailla aivan eri meno!
Suomessakin tullaan välillä tarjoamaan kantoapua, mutta ne miehet on aina olleet ulkomaalaistaustaisia eikä suomalaisia.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pelkäävät tuntemattomia miehiä. Emme halua häiriköidä arvon neitiä

Vierailija
42/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autan ainoastaan etnisiä naisia 🥰 en edes kusisi suomalaisen naisen päälle vaikka olisi tulessa 😂

Miksi? Mitä pahaa kaikki suomalaiset naiset ovat tehneet?

Mitä pahaa kaikki miehet on tehny jotta niitä pitää pelätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena tosi naisellinen, pieni ja siro, mutta rintava, ja käytin usein hametta ja korkokenkiä. Silloin miehet ulkomailla avasivat minulle, täysin tuntemattomalle, ovia ja vislasivat perään. Suomalaiset ei koskaan.

En tiedä vieläkään, mitä suomalaiset miehet tekisivät sillä naisellisella naisella. Vissiin toljottaisivat perään.

Vierailija
44/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 kauppakassia? Oliko jotain pikkunyssäköitä kun kävit shoppaamassa hepeniä vai ihan oikeat ruokaostokset?

Vinkki: ota isoja kestokasseja, niihin mahtuu paljon ja saa kulkemaan olalla. Reppu selkään ja siihen painavimmat.

Mutta joo totta, ei ole kyllä ikinä kukaan mies tarjoutunut avuksi vaikka näkee että on vaikeaa. Hyvä jos oma poikaystävä kantaa osansa. Itse naisena auon ovia ja monesti naiset tarjoutuu avuksi jos huomaa jotain. Ehkä vanhat papat myös, mutta nuoremmat vaan irvailee.

Kai se on sitä tasa-arvoa.

Ruokaostoksia jouluksi/loppuviikoksi.

Yleensä on kunnon kestokassit kauppareissulla, mutta nyt kävin suoraan töistä tullessa niin ei ollut mukana.

Olin niin väsynyt, että menin siksi suoraan töistä, koska tiesin, etten olisi sitten enää jaksanut lähteä jos olisin mennyt ensin kotiin ja sitten vasta kauppaan.

Pärjään yleensä kyllä hyvin kaikissa asioissa, mutta painavat asiat on hankalia kun voimaa ei niin hirveästi ole.

Ap

miksi et ottanut ukkoasi kantojuhdaksi?

Vierailija
45/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena tosi naisellinen, pieni ja siro, mutta rintava, ja käytin usein hametta ja korkokenkiä. Silloin miehet ulkomailla avasivat minulle, täysin tuntemattomalle, ovia ja vislasivat perään. Suomalaiset ei koskaan.

En tiedä vieläkään, mitä suomalaiset miehet tekisivät sillä naisellisella naisella. Vissiin toljottaisivat perään.

Jo tuijottaminen on seksuaalista häirintää, saatika vislailu. Kerjäätkö huomiota ja häiriköintiä?

Vierailija
46/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autan ainoastaan etnisiä naisia 🥰 en edes kusisi suomalaisen naisen päälle vaikka olisi tulessa 😂

En minä ainakaan pelkää miehiä. Jostain syystä miehet niin näköjään olettaa... ei ole ainakaan tarkoitus näyttää pelokkaalta :)

Vierailija
47/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan pelkää miehiä. Jostain syystä miehet niin näköjään olettaa... ei ole ainakaan tarkoitus näyttää pelokkaalta :)

väärin, kaikki naiset pelkää miehiä.

ok, voit olla poikkeus jos kerran menisit vailla huolen häivää epämääräisellä alueella Kölnissä uudenvuoden yönä miesjoukon läpi.

Vierailija
48/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

väärin, kaikki naiset pelkää miehiä.

ok, voit olla poikkeus jos kerran menisit vailla huolen häivää epämääräisellä alueella Kölnissä uudenvuoden yönä miesjoukon läpi.

Jaaha :D

Vierailija
49/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen törmännyt ritarillisiin suomalaismiehiin tosi useinkin. Tänä vuonnakin mm pidetty kaupan ovea auki jo kaukaa (ihan tavallisen oloinen ihana duunarimies), asiakas tarjoutui avuksi vaikka minä olin töissä ja siihen kuuluu esineiden siirtely, lisäksi hän oli vain ohitse menossa eli ei edes mikään palvelutilanne ollut käynnissä, lainattu omaa esinettä käyttööni, tultu kotiovelta hakemaan treffeille.. ja vaikka mitä ihanaa. Jo teininä yksi ihastukseni riensi apuun kun näki että joku spurgu ahdisteli minua, vaikka hän oli tosi kaukana.

Minua on kyllä suomimiehet pitäneet hyvänä, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
50/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla kanssa exä, joka halus, että käytän korkkareita yms. Sitten kun laitoin ne korkkarit, niin alkoi aina valitus, kun kävelen liian hitaasti, aina saa odottaa. Miks en pysty ajamaan autoa (mulla yleensä myös korkee platoo ja korko), että hän voisi juoda. Yms. ei paljon kiinnostanut sitten niitä korkkareita jostain ihme syystä käyttää.

Vierailija
51/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoostaan kaks kertaa lyhyen elämäni aikana oon auttanu naista hädäs. :) Ja en siis ajattele, et suomalaiset naiset olis epänaisellisii… Kerran ku vein roskapusseja roskakatokseen, nii naapurin nainen tuli ostoksilta, nii autoin kassien kanssa. Toinen kerta oli, ku olin kaupas, nii yks nainen pyys nostaa kellon hänelle, ku ei yltäny ylähyllylle. Mie oon tosi arka, nii en uskalla mennä noi vaa auttaa, paitsi jos esim. joltaki tippuis kaupas paljo tavaroita, mut jos joku pyytää apuu, nii kyl mie yritän auttaa. Sit mitä tulee toho naisellisuuteen, nii pinnalliset asiat kute korkkarit ei tee naisesta automaattisesti naisellista, mut toi on eri keskustelu, nii ei siitä sen enempää. :)

Vierailija
52/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein taas saa tätä? Tykkäyksien perusteella enemmistö av-mammoista diggailisi peräänviheltelyä? Kaisaniemen puistoon sitten vaan. Siellä on viheltäviä, sosiaalisia ja ihania vilkkusilmiä. Avaavat vapaalla kädellä sen WC:n ovenkin.

Vierailija
53/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessakin tullaan välillä tarjoamaan kantoapua, mutta ne miehet on aina olleet ulkomaalaistaustaisia eikä suomalaisia."

Niistä ulkomaalaisista ei tiedä kantavatko lopulta ihan sisälle saakka.

Vierailija
54/54 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kantavat jo omia kassejaan 24/7