G: Turhin kodinkone/vempain, jonka omistat?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:30"]Suoristusrauta. En koskaan oppinut kihartamaan sillä.
[/quote]
En minäkään! :D
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:30"]Suoristusrauta. En koskaan oppinut kihartamaan sillä.
[/quote]Ai niin, on minulla kiharrinkin. En osaa kihartaa silläkään.
No jotain hiushärpäkettä (kuivain/kiharrin) en käytä oikeastaan koskaan, mut keittiötarvikkeista tarpeettomin on varmaankin pöytämallinen grilliparillahässäkkä. On sillä varmaan pari kertaa paahdettu toasteja.
Jätski- ja leipäkonetta olen käyttänyt useastikin, en vaan pitkään aikaan niitäkään.
Fiskarsin Kitchen Garden - semmoinen minikasvihuone. Vie tilaakin ihan perkeleellisesti. Ja sen hinnalla olisin ostanut yrttejä kaupasta koko loppuiäkseni.
Crock pot. Miksi ihmeessä tuollainen lahjaksi talouteen, jossa laitetaan ruokaa leivinuunilla???
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 22:30"]Suoristusrauta. En koskaan oppinut kihartamaan sillä.
[/quote]Ai niin, on minulla kiharrinkin. En osaa kihartaa silläkään.
[/quote]
Taas sama juttu! :D
Sipulileikkuri. Kauhee homma niitten osien putsaamisessa, paljon helpompaa veitsellä ja leikkuulaudalla. Vedenkeitin on meillä myös aika turha, pärjäisi hyvin ilmankin.
Keittiössä ei itse asiassa ole mitään turhaa. Ei kun on, vedenkeitin! Ja friteerauskonetta käytimme ensimmäiset kaksi kuukautta tosi tiuhaan mutta koska pakasteet veivät tilaa ja se rasva oli tosi kallista, se on nyt lojunut tuolla kaapissa.
Tv. Katson sitä pari tuntia kuussa.
Kahvinkeitin. Ilmankin sitä voi helposti keittää kahvit.
Rouva, 55
Mies on innokas ruuanlaittaja ja rakastaa keittiövempeleitä. Tällaiset on meille kantanut, mutta eipä niille ole pidemmän päälle (=yli 1 kk) ole ollut käyttöä ja ne onkin heivattu menemään:
-höyrykeitin
-munankeitin
-jogurttikone
-leipäkone (sai vanhemmiltaan kun eivät ollee tkäyttäneet varmaan 15 vuoteen)
Kaverillani on muffininpaistokone (näyttää vohveliraudan ja munankeittimen sekoitukselta), en ihan ymmärrä miksei voi paistaa muffineja uunissa?
Leipäkone ja joku ihmeen raastin/viipalointikone. Haluaako joku ostaa?
Suoristusrauta. En koskaan oppinut kihartamaan sillä.