Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin olla tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen?

Vierailija
20.05.2014 |

Koko elämä on yhtä laihduttamista, tai sitten huonon omatunnon potemista repsahduksen vuoksi.

Olen 171cm pitkä ja painan 64kg. Minulla on kolme lasta. En taatusti ole lihava, en edes pyöreä, mutta jostain syystä tuntuu, että posket ovat pulleat, kaksoisleuka on ja pysyy, ja vaatteista tursuaa jenkkakahvaa vähän sieltä sun täältä.

Olen ajatellut, että kun painan tasan 60kg, niin mitään ulkonäköongelmia ei olisi. Aloitan aina dieetin, pysynkin siinä hetken, mutta aina jossain vaiheessa repsahtaa. Ongelmat ovat seuraavat: 1) näillä lukemilla paino putoaa todella hitaasti ja työläästi. Olen laiska ja kärsimätön. 2) rakastan ruokaa ja varsinkin kaikkia herkkuja. 3) vihaan liikuntaa.

Olisi niin ihanaa olla itsevarma ja tyytyväinen omaan vartaloonsa, mutta en vain ole. Ilmeisesti ulkonäköni ei kuitenkaan häiritse tarpeeksi, koska en jaksa pysyä dieetillä. En kyllä ymmärrä, miten saisin sitten painon pysymään alhaalla, kun syöminen on vain niin ihanaa!

Onko joku oppinut rakastamaan itseään ja valmis jakamaan vinkkejä, miten se onnistui?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla