Mieheni pakottaa synnyttämään
Olen raskaana ja viikkoja on nyt seitsemän täynnä. Minulla on lapset 1v5kk ja 4kk ja minusta tuntuu etten halua ja jaksa vastaan ottaa tätä syntymätöntä. Mieheni mielestä abortti tarkoittaa murhaa ja hän painostaa minua synnyttämään tämänkin lapsen. Miehen ajatukset vahvistuivat ja kävivät minua kohtaan tukalammiksi kun hän soitti kotimaahansa äidilleen ja oli puhunut tulevasta vauvasta hänelle. Äidin ja sukulaisten mielipide on hänelle hyvin tärkeä. Tärkeämpi kuin minun. Mies ei juurikaan auta minua lasten ja kodin hoidossa. Vie lapset vain joskus puistoon, mutta joudun tekemään suurimman osan kotitöistä yksin. Mieheni elättää perheemme ja tuo palkan aina minulle. Minä olen kotona lasten kanssa ja lähes tuloton vain minimiäitiysraha ja lapsilisät. Mies viettää suuren osan vapaaajastaan ystäviensä kanssa. Hän on uhannut nyt, että vie lapset kotimaahansa äidilleen, jos murhaan tulevan lapsemme. Enkä saa enää koskaan nähdä lapsiani. Mieheni ystävän vaimo kehotti synnyttämään tämän lapsen, jotta en loukkaa miestäni ja huolehtimaan sitten ettei lisää vahinkoja tule. Minusta vain tuntuu etten millään jaksa ottaa vastaan tätä tulevaa lasta. Välit sukulaisiini katkesivat kun otin ulkomaalaisen miehen. Minulla ei ole ketään keneltä pyytää apua.
Kommentit (31)
Soita heti huomenna neuvolaan niin saat jonkun kriisiajan ja saat apua. Tai onhan noita muitakin "hätäapunumeroita" (katso netistä) niin ohjaavat sinut oikeaan paikkaan saamaan apua!
Hah, mitäs otit. Eikö suomimies kelvannut? Elämä on nyt sitten varmasti ihanaa.
Älä välitä noista ilkeilijöistä! Ota heti huomenna yhteyttä neuvolaan ja selitä tilanne! Voimia! :)
Jospa puhuisit miehellesi tuntemuksistasi? Asia ei kuulu miehesi äidille, vaan ensisijaisesti sinulle ja sitten miehellesi. Sinä ITSE päätät omasta kehostasi!
No tottakai abortoit jos itse haluat, ei miehesi suku voi sinun kehostasi päättää
Miehesi ystävän vaimo on oikeassa: synnytä tämä lapsi ja huolehdi sitten ehkäsystä.
Monissa kulttuureissa naisen keho ei todellakaan kuulu hänelle itselleen, päinvastoin.
Miten hitossa täällä on noin ilkeitä kommentteja ihmiselle, joka selvästi on karmeassa tilanteessa??? Hävetkää leukovien kommenttien lähettäjät!!!
AP:lle; ota huomenna yhteyttä neuvolaan, kuten joku aiemminkin jo kehotti!!
Olet Suomessa ja Suomen laki koskee sinua ja miestäsi täällä. Sinulla ei ole pakko synnyttää Suomessa lasta jota et jaksa hoitaa eikä mies voi sinua Suomessa pakottaa siihen eikä mies voi viedä lapsiasi pois Suomesta koska ei saa lapsille passia ilman sinun suostumustasi. Älä allekirjoita mitään valtakirjaa passinhakuun! Kerro tämä miehellesi ja ota itseäsi niskasta kiinni. Ei ihme että joitain sanotaan rumasti mamupatjoiksi. Sellaiseksiko ajattelit ryhtyä, kotiorjaksi, lastentekokoneeksi? Herää nyt nainen!!!!!!!!!
Luin tämän ketjun ja järkytyin. Järkytyin aloittajan tilanteesta, mutta ensisijaisesti vastaajien kommenteista. Miten joillakin on otsaa loukata anonyymina toista tuossa tilanteessa, ilman omaatuntoa. Jumalan siunausta kaikille, toivottaa ei himouskovainen kristitty.
Niin makaa kun petaa.
Vastuunottoa hyvä ihminen. Teit valinnan ottaa jonkun yön timon ja elä seuraamuksien kanssa. Tee lapsi ja sen jälkeen teetät sterilisaation. Ai niin ei ehkä kannata laitattaa piuhoja poikki jos joskus myöhemmin haluat lapsia jonkun valkoihoisen kanssa. Kierukka siis.
Olet kusessa joka tapauksessa kun ulkomaalaisen otit.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 19:25"]
Synnytä ja kasvata tämä lapsi lahjana.
[/quote]
Elämä vain ei ole lapselle mikään lahja. Suurta kärsimystä on hänelle tiedossa, ja jos jää syntymättä, ei tiedä siitä mitään. Armollisempaa on olla tuomatta tähän maailmaan ketään.
Mitä jos menisitte miehesi kanssa puhumaan asiasta Kirkon perheasiainneuvottelukeskukseen?