Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh-naiset tinderissä

Vierailija
22.12.2020 |

Palstan yh-mammoille ja lapsellisille kysymys.
Kuinka paljon te saatte miehiltä tykkäyksiä tinderissä? Onko tykkääjät seksin perässä vai onko siellä oikeaa parisuhdetta etsiviä? Ilmeisesti ette saa riittävästi sillä minua tykänneistä suurinosa naisia joilla on jo lapsia. Lapsettomien naisten ei tarvi pahemmin tykkäillä mutta lapsellisten pitää kun eivät ole kovin haluttuja?
Miksi minä olen yh-naisten magneetti?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsia ja olen eronnut, mutta en ole yh.

Jos ei kestä toisen ihmisen elettyä elämää niin kannattaa ehkä pysyäkin sinkkuna.

Vierailija
22/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:n tekee yh:ksi joku kusipååmulkvisti joka on hylännyt perheensä....ja nämä on sitten mm.siellä Tinderissä. Perheensä hylännyt mies on minulle naisena miesten alinta kastia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole enää tinderissä, koska löysin sieltä miehen ja parisuhteen (on minua muutaman vuoden nuorempi lapseton mies mutta ihan sattumalta, kumpikaan asia ei ollut mulle mikään kriteeri eikä ilmeisesti kumppanillenikaan) ja vastauksina kysymyksiin: sain aika paljon tykkäyksiä, enemmänkin kuin riittävästi kun kuitenkin vain yksi sopiva oli haussa. Kuukauden gold-tinderöinnin aikana sain n. 6000 tykkäystä. Tietenkin iso osa heistä oli varmasti vain seksin perässä, mutta kuinka monta parisuhdetta sieltä pitäisi löytää? Yksi riittää.

Aika mätä systeemi että miehet tykkäilee kaikista profiileista ja sitten naisilla on tuhansia tykkäyksiä, sinne hukkuu massaan, miksi naiset ei itse selaa profiileja läpi ja etsi sillä tavalla kiinnostavaa henkilö, pitää jonku goldin avulla katsoa kun ei itse viitsi tehdä asian eteen mitään vai pelkäättekö pakkeja?

Miehethän tykkää siellä kaikista naisista, kiinnostaa tai ei. Keräävät itselleen statusta, kun saavat tykkäyksiä, jotta voivat yrittää niitä kauniita naisia. Ei niitä tavikset, pyöreät ja yh:t mistään muusta syystä kiinnosta- paitsi tietysti jos kuvittelevat lettua saavansa.

No minä ainakin olen sitten poikkeus kun en tykkää kaikista vaan valitsen sopivimmat, mutta jos tosiaan jokainen nainen saa satoja tai tuhansia tykkäyksiä niin eipä tuon varaan kannata paljoa laskea että sieltä kumppania löytää.

Vierailija
24/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Yli 30-vuotiailla on yleensä lapsia, niin miehillä kuin naisilla. Jos olet jäänyt parisuhteiden ulkopuolelle, et ehkä tajua tätä.

Minä ainakin saan tykkäyksiä miehiltä runsaasti. Koska haluan mieluummin valita mieheni täyttä valikoimaa tutkien, otan yleensä ihan itse kiinnostavaan mieheen yhteyttä enkä odottele kainona seinäkukkasena miesten yhteydenottoja.

Jos sinua ei kiinnosta, senkun jätät vastaamatta. Minulle tarjokkaita kyllä riittää ja useimmat miehet, joille laitan viestiä, ovat kiinnostuneita. Et siis ole mikään menetys.

Jos lapsia tekee, pitää niistä kantaa vastuu eikä pakottaa mukaan uusperhekuvioihin.

Vierailija
25/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Yli 30-vuotiailla on yleensä lapsia, niin miehillä kuin naisilla. Jos olet jäänyt parisuhteiden ulkopuolelle, et ehkä tajua tätä.

Minä ainakin saan tykkäyksiä miehiltä runsaasti. Koska haluan mieluummin valita mieheni täyttä valikoimaa tutkien, otan yleensä ihan itse kiinnostavaan mieheen yhteyttä enkä odottele kainona seinäkukkasena miesten yhteydenottoja.

Jos sinua ei kiinnosta, senkun jätät vastaamatta. Minulle tarjokkaita kyllä riittää ja useimmat miehet, joille laitan viestiä, ovat kiinnostuneita. Et siis ole mikään menetys.

Jos lapsia tekee, pitää niistä kantaa vastuu eikä pakottaa mukaan uusperhekuvioihin.

Onpa harvinaisen tyhmä kommentti. Olen itse elänyt lapsena ihanassa uusperheessä ja isäpuoli on mulle kuin isä ja olen itse ollut lähi-äitipuoli ja lapsipuoleni on mulle kuin oma lapsi. Ja miehen exän kanssa ollaan hyvää pataa, ei ole tarvinnut koskaan tapella, hyvin on saatu asioita hoidettua. Poika on nyt jo 25v. Tilanteita on monia, ei kannata yleistää

Vierailija
26/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstissäni ei lue, että olen yh. Miehet suhtautuvat siihen ihan ok, olen kuitenkin nelikymppinen. Mutta kun kerron ammattini, alkaa jarruttelu. Eli yksinhuoltajuus on Ok, mutta ei se, että olisi huonosti palkattu ammatti. Tästä olen päätellyt, että miehet pelkäävät maksumieheksi joutumista.

Vierailija
27/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kestä toisen ihmisen elettyä elämää niin kannattaa ehkä pysyäkin sinkkuna.

Osaatko katsoa tilannetta lapsettoman näkökulmasta kuinka paljon sille on asiasta haittaa. Et osaa kun ajattelet vain omaa napaa.

-Ex pyörii mahdollisesti kuvioissa ja joudut sen kanssa sopimaan asioita.

-Pitäisi katsoa jonku toisen ukon lapsia ja huolehtia niistä.

-Lapsellisen naisen kanssa ei mahdollisesti voi saada lapsia kun on jo lapset tehtynä

-Voi olla että ei voi olla naisen luona silloin kun lapset ovat siellä, moni yh hakee seuraa vain viikonlopulle tai lapsivapaalle viikolle.

Vierailija
28/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37185 kirjoitti:

Onpa harvinaisen tyhmä kommentti. Olen itse elänyt lapsena ihanassa uusperheessä ja isäpuoli on mulle kuin isä ja olen itse ollut lähi-äitipuoli ja lapsipuoleni on mulle kuin oma lapsi. Ja miehen exän kanssa ollaan hyvää pataa, ei ole tarvinnut koskaan tapella, hyvin on saatu asioita hoidettua. Poika on nyt jo 25v. Tilanteita on monia, ei kannata yleistää

Nimenomaan ja mitä sinä juuri teit esimerkkeinesi?

Olipa harvinaisen tyhmä kommentti.

Vierailija
29/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on myös paljon profiileita joissa ei ole mitään tietoa henkilöstä vaan pelkät kuvat. En ole tykkäillyt matkustelevista naisista kun en itse matkustele ja enkä ole myöskään tykännyt niitä kaikkein pinnallisimpia ja meikatuimpia naisia, eli rima ei ole liian korkealla.

Mistä lähtien pinnallinen ja meikattu = korkeatasoinen? Ovatko miehet oikeasti noin sokeita?

Vierailija
30/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on myös paljon profiileita joissa ei ole mitään tietoa henkilöstä vaan pelkät kuvat. En ole tykkäillyt matkustelevista naisista kun en itse matkustele ja enkä ole myöskään tykännyt niitä kaikkein pinnallisimpia ja meikatuimpia naisia, eli rima ei ole liian korkealla.

Mistä lähtien pinnallinen ja meikattu = korkeatasoinen? Ovatko miehet oikeasti noin sokeita?

Rumasta naisesta saa meikin avulla kauniin. Googlaappa vaikka kuvia niin uskot.

Vierailija
31/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumasta naisesta saa meikin avulla kauniin. Googlaappa vaikka kuvia niin uskot.

Eikä saa. Erotan kyllä, kuka on oikeasti kaunis ja kuka ei.

Vierailija
32/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis hylännyt lapsesi, jos et ole yksin- etkä yhteishuoltaja? Meriittihän se on sekin...

Sanoisitko saman myös ihmiselle joka ei halua kumppanikseen ex-vankia/narkkaria/jne? Ne lapset itseasiassa yleensä vaikuttavat uuden kumppanin elämään vielä paljon enemmän kuin rikollinen menneisyys. Tai no ei tietenkään sinulla, jos et kerran lastesi elämässä enää millään lailla ole mukana... Se on kuitenkin poikkeuksellista.

Vierailija
33/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pitää vain kahlata ja kahlata niitä vaihtoehtoja läpi. Jossain kohtaa mahdollisesti löytyy kiinnostava joka myös kiinnostuu sillä hetkellä sinusta. 

En tiedä paljonko tykkäyksiä itselläni on, mutta matcheja on tällä hetkellä 85. Matcheja tulee ja menee, keskusteluja tulee ja menee tai ei ala ollenkaan. Jonkun tapaan ja toisia en. Se osuu kohdalle sitten kun osuu, ei hosuminen auta.

Olen nelikymppinen mies.

Vierailija
34/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain 30-40 vuotiailla nyt vaan on todennäköisemmin lapsia kuin ei ole. Ymmärtääkseni Helsingissä tasokkaalle miehelle pk-seudulla on tarjolla enemmän peltoa kuin jaksaa kyntää.

Mistä syystä sitten yh naiset tykkää minusta jos te saatte paljon tykkäyksiä? Sillä lapseton sinkkunainen tykkää harvoin minusta. Haen naista 30-40 ikähaarukasta ja yli 30 lapsettomia niitä myös riittää.

Oletko laittanut profiiliisi, ettet kaipaa yhteydenottoja lapsellisilta? Vai miksi muuten eivät antaisi tykkäyksiä, jos vaikutat kiinnostavalta.

En ole maininnut että lapselliset ei kelpaa, mutta millä perustelet sen eron että lapselliset tykkää paljon mutta lapsettomat ei? Tykkäsin vahingossa kahdesta hyvännäköisestä naisesta joilla oli lapsia ja sain heti niiltä matchit, mutta lapsettomilta sinkkunaisilta ei pahemmin saa matcheja vaikka niitä tykkäilisi.

Kun tykkäilet niistä lapsettomista niin katsotko ensin, onko teillä samanlaiset elämäntavat, harrastukset, vapaa-aika? Yksi mahdollisuus nimittäin on, että tykkäilet viini-jooga-matkailu -naisista, vaikka itse et ole käynyt Tallinnaa kauempana. Ei sellainen nainen sinusta kiinnostu. Sen sijaan sinkkuäidille riittää pienemmätkin kuviot ja hän voi nimenomaan hakea miestä, joka viihtyy kotona tai ainakin kotimaassa.

Mutta tämähän on tietysti sinulle ihan liian järkevä selitys, kyllä syyn täytyy liittyä tasoihin eli ulkonäköön, statukseen ja leukalentämiseen, eikö niin?

Tuo on yksi asia, mikä minua ihmetyttää. Jos ihmisestä on vain kuva, niin mikä saa uskomaan, että hänen kanssaan voisi kehittyä parisuhde? Jopa live-tilanteessa kuten baarissa näkee ihmisestä enemmän ja kontaktinotto on helpompaa kun näkee, onko toisellakin osapuolella kiinnostusta, mutta jos näkisin jossain sovelluksessa pelkän kuvan (kuvia) miehestä, niin niistä pitäisi kyllä käydä tosi hyvin ilmi hänen mielenkiinnonkohteensa, harrastuksensa, arvomaailmansa jne, jotta kiinnostukseni heräisi.

En ole Tinderissä koskaan ollut mutta nettideittailuaikoina se teksti oli todella tärkeä. Kuva herätti kiinnostuksen mutta lisäksi piti löytyä joku syy, miksi kannattaa lähettää flirtti tai viesti.

Voimme kuitenkin olettaa, että esimerkiksi matkustusharrastus on yksi, minkä takia sinkkunaiset eivät kiinnostu sinusta.

Vierailija
35/35 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain 30-40 vuotiailla nyt vaan on todennäköisemmin lapsia kuin ei ole. Ymmärtääkseni Helsingissä tasokkaalle miehelle pk-seudulla on tarjolla enemmän peltoa kuin jaksaa kyntää.

Mistä syystä sitten yh naiset tykkää minusta jos te saatte paljon tykkäyksiä? Sillä lapseton sinkkunainen tykkää harvoin minusta. Haen naista 30-40 ikähaarukasta ja yli 30 lapsettomia niitä myös riittää.

Oletko laittanut profiiliisi, ettet kaipaa yhteydenottoja lapsellisilta? Vai miksi muuten eivät antaisi tykkäyksiä, jos vaikutat kiinnostavalta.

En ole maininnut että lapselliset ei kelpaa, mutta millä perustelet sen eron että lapselliset tykkää paljon mutta lapsettomat ei? Tykkäsin vahingossa kahdesta hyvännäköisestä naisesta joilla oli lapsia ja sain heti niiltä matchit, mutta lapsettomilta sinkkunaisilta ei pahemmin saa matcheja vaikka niitä tykkäilisi.

Kun tykkäilet niistä lapsettomista niin katsotko ensin, onko teillä samanlaiset elämäntavat, harrastukset, vapaa-aika? Yksi mahdollisuus nimittäin on, että tykkäilet viini-jooga-matkailu -naisista, vaikka itse et ole käynyt Tallinnaa kauempana. Ei sellainen nainen sinusta kiinnostu. Sen sijaan sinkkuäidille riittää pienemmätkin kuviot ja hän voi nimenomaan hakea miestä, joka viihtyy kotona tai ainakin kotimaassa.

Mutta tämähän on tietysti sinulle ihan liian järkevä selitys, kyllä syyn täytyy liittyä tasoihin eli ulkonäköön, statukseen ja leukalentämiseen, eikö niin?

Tuo on yksi asia, mikä minua ihmetyttää. Jos ihmisestä on vain kuva, niin mikä saa uskomaan, että hänen kanssaan voisi kehittyä parisuhde? Jopa live-tilanteessa kuten baarissa näkee ihmisestä enemmän ja kontaktinotto on helpompaa kun näkee, onko toisellakin osapuolella kiinnostusta, mutta jos näkisin jossain sovelluksessa pelkän kuvan (kuvia) miehestä, niin niistä pitäisi kyllä käydä tosi hyvin ilmi hänen mielenkiinnonkohteensa, harrastuksensa, arvomaailmansa jne, jotta kiinnostukseni heräisi.

En ole Tinderissä koskaan ollut mutta nettideittailuaikoina se teksti oli todella tärkeä. Kuva herätti kiinnostuksen mutta lisäksi piti löytyä joku syy, miksi kannattaa lähettää flirtti tai viesti.

Voimme kuitenkin olettaa, että esimerkiksi matkustusharrastus on yksi, minkä takia sinkkunaiset eivät kiinnostu sinusta.

Ei se siitä matkustamisesta voi olla kiinni kun en ole maininnut siitä mitään profiilissani eikä kaikki naiset edes matkustele sekä olen ollut tykkäämättä matkustelevista naisista.