Lidl myy suomalaista lihaa!
Tsekkasin ostamani pakkaukset. Jauheliha, possun pihvit, broiskufileet, Grillimaisterin makkarat ja broiskun grilliboxi. Niissä on kaikissa Suomen lippu ja teksti: "Valmistettu Suomessa. 100 % kotimaista lihaa".
Kommentit (10)
Naurattaa tuohon edelliseen Lidl -ketjuun kirjoittanut: ettei muka löytänyt mitään, mistä uskaltaisi tehdä ruokaa. Ja Lidlin lihoissa Suomen lippu!
Lidlin kermat ym. ovat myös suomalaisia, ainakin ne laktoosittomat kuohukermat (jotka maksavat 0,89€ muistaakseni tms. naurettava hinta).
Täähän on nyt ihan hanurista. Emmä köyhänä halua maksaa lihastani enempää sen takia, että se on suomalaista.
Näköjään maidotkin (Milbona) on "Valmistettu Suomessa, 100 % kotimaista maitoa".
Numero vitoselle: kyse on siitä, että Lidl myy 100 % kotimaisia tuotteita paljon halvemmalla kuin mikään muu kauppaketju Suomessa.
Minä asioin nykyään pääosin lidlissä..sielä on todella paljon suomalaista! Perunoita,kasviksia,lihaa,maitoa,voita,juustoa,kermaa Ym..katselkaa ympärillenne ja tutkikaa ennenkö valitatte..mikä tekee joidenkin mielestä ihmisen jotenkin köyhäksi jne..jos asioi lidlissä..en käsitä..kyllä ollaan pikkumaisia!
Minä asioin nykyään pääosin lidlissä..sielä on todella paljon suomalaista! Perunoita,kasviksia,lihaa,maitoa,voita,juustoa,kermaa Ym..katselkaa ympärillenne ja tutkikaa ennenkö valitatte..mikä tekee joidenkin mielestä ihmisen jotenkin köyhäksi jne..jos asioi lidlissä..en käsitä..kyllä ollaan pikkumaisia!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:04"]
[/quote]
Esimerkiksi Lidlissä ei ole tuoretiskiä missä paras aineisto voi parveilla.
Joo, näin on. Se mielikuva, että siellä on vain saksalaisia tuotteita on ihan soopaa.