Miksi S-kaupat näyttävät ja tuntuvat aina niin likaiselta?
Alepa, S-Market, Prisma riippumatta missä se on... Kaikissa niissä on jotenkin semmoinen likainen ja harmaa fiilis. K-Kaupoissa ja Lidleissä ei ole sitä samaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnittänyt huomiota muuta kuin saastaisiin ostoskoreihin oli kaupparyhmä mikä hyvänsä. Esim. Painepesuria voisi näyttää niille huomattavasti useammin. Ihme etteivät terveystarkastajat kiinnitä niihin huomiota tai kaupan henkilökunta itse.
Painepesuria muovisiin ostoskoreihin?! Jep. Pysythän kotona ettet vaan tartuta muihin tuota viisauttasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnittänyt huomiota muuta kuin saastaisiin ostoskoreihin oli kaupparyhmä mikä hyvänsä. Esim. Painepesuria voisi näyttää niille huomattavasti useammin. Ihme etteivät terveystarkastajat kiinnitä niihin huomiota tai kaupan henkilökunta itse.
Painepesuria muovisiin ostoskoreihin?! Jep. Pysythän kotona ettet vaan tartuta muihin tuota viisauttasi.
Kynsiharjallako luulet pestävän 1000 ostoskoria?
Vierailija kirjoitti:
Ostoskorien ja kärryjen puhtauteen voisivat kiinnittää enemmän huomiota, kun varaa kuitenkin olisi. Silloin kun olin lapsi, nämä näyttivät puhtaammilta. On ollut vaikeaa tottua nykypäivän likaisuuteen.
Tämä kyllä jokaisessa kaupassa.
Lidl on minusta kevyesti kurjimman näköinen. Myös asiakaskunnaltaan. Prisma on myös halvempi kuin Lidl.
Pienet K-kaupat on kyllä kaikista ankeimpia
Ostoskoreja ei pestä juuri ikinä.
Eikä kyllä täytetä hyllyjäkään, jos siltä tuntuu.
Raision Puuilo on saastaisin paikka ikinä. Tekivät sinne uuden lattiankin tänä vuonna. Ja sama meno jatkuu saastaisuuden kanssa. Uusi lattia jo ihan pilalla. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Esim. Jyväskylässä on jokunen vuosi sitten rakennettu uusi Prisma, joka on likaisen oloinen neukkubunkkeri, jonka korkeiden hyllyjen välissä on jotenkin hämärää. Lähes vieressä on Citymarket, joka on vähän aikaa sitten remontoitu ja siellä on viihtyisää ja valoisaa. Käyn siellä, vaikka maksaa enemmän. Jos joskus menenkin jonkin -15% tarjouksen perässä Prismaan, siellä aina alkaa ahdistaa ja haluan sieltä äkkiä pois, kun Cittarissa tulee aina katseltua kaikenlaista (paitsi nyt korona-aikana). Joillekin merkkaa vain hinta, mutta itse haluan käydä kivassa kaupassa. Valitsen myös aina K-supermarketin S-marketin sijasta viihtyisyyden vuoksi.
Mutta kyllähän näistä paistaa läpi, että K-ryhmä havittelee paremmin toimeentulevaa porukkaa, kun Prisma haluaa mm. suurperheiden ja köyhemmän väen rahat. Varmasti ihan tarkkaan mietitty asia. Ja miksipä ei kaupoissakin voisi olla vaihtoehtoja joka makuun :)
Haha joo.
Kontulan ostoskeskus. Kolme ruokakauppaa: k-supermarket, s-market ja lidl.
Usein merkille laitettua: k-kaupassa ei ole paljoa asiakkaita näy, s-kaupassa huomattavasti enemmän kuin koossa, mutta lidlissä taas käy enemmän jengiä kuin koossa ja ässässä yhteensä.
Meidän taajamassa on s-market ja k-supermarket. Tykkään käydä viimeeksimainitussa, koska siellä on jotenkin "kodikkaampaa", eli valaistus on kiva. S-marketissa on ikävä valaistus. Tuommoinenkin pikkuasia saa valitsemaan kummassa mieuummin käy.
Vierailija kirjoitti:
Se on se limaisen keltainen väri yhdistettynä siniseen tai vihreään ja ahtaat käytävät ja varastomainen valaistus. Sesongit tai vuodenajat eivät näy. 365 päivää vuodessa näyttää samalta.
Isolta osalta johtuu värimaailmasta. K-Kauppojen lämpimät värisävyt tekevät kodikkaammaksi.
S-Marketit on vaan väritykseltään ankeita. Uudet mustat vihreät vihannesosastot toimii paremmin ja näyttää laadukkaammalta.
Kaupat säästävät tästä tärkeästä pesusta. Yleensä pesevät ne juuri ennen terveystarkastajan käyntiä.