Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

löysä vatsanahka

Vierailija
20.05.2014 |

miten pirskatissa pääsee eroon löysästä vatsanahasta? 2 lasta olen saanut ja niiden seuraksena vatsanseudun nahka aika löysä. muuten olen aika hoikka niin tuo ärsyttää. eli onko mitään muita konsteja olemassa kun tuo vatsanahan kiristysleikkaus?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erilaiset vatsalihakset eivät auta, niin eipä ole mitään tehtävissä. Mulla on vatsa löysänä jo navan alta. Maksaa ihan älyttömästi, kun on pajon löysää ja vatsalihaksetkin pitäisi laittaa paikoilleen.

Vierailija
2/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voihan perkule...kun mulla se pahin löysä kohta on juuri navan yläpuolella, eli näyttää napa vaan semmoselta viivalta..ällötää vaan niin paljon kun se on niin ruma. enkä varmaan uskaltaisi edes leikkaukseen mennä, eipä oo kyllä varaakaan :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa mitään. Onhan vain naisellinen ja viehättävä siten, varmasti monen muunkin mielestä. Voihan niitä lihaksia kuitenkin treenata, ei sillä nahalla ole väliä.

Rakkaudella, miessukupuolen edustaja

Vierailija
4/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 14:26"]Ei se haittaa mitään. Onhan vain naisellinen ja viehättävä siten, varmasti monen muunkin mielestä. Voihan niitä lihaksia kuitenkin treenata, ei sillä nahalla ole väliä.

Rakkaudella, miessukupuolen edustaja

[/quote]

olipas kivasti sanottu :) omaa miestä ei kans omien sanojensa mukaan vaivaa, hänen mielestään luonnollista. itseä vaan vaivannut :/ kai se vaan on opittava elämään tämän kanssa..

Vierailija
5/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaka sektioarpi ja vatsa roikkuu sen päällä. Aikoinaan liikuin hulluna, tein vähintään 100 erilaista vatsalihasta säännöllisesti, vatsalihaksen näkyivät napaan saakka, painoin 50 kiloa ja silti mulla oli roikkuvatsa.

Se on vain harmi, kun mullakin on synnytykset pilanneet vatsan eikä kunnalliselle puolelle pääse mitenkään. Sen kuntoon laittaminen tulee kuitenkin maksamaan lähemmäs 10 000 euroa.

Vierailija
6/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että siihen auttaa muu kuin veitsi :( Itsellä rasvaakin mahassa mutta paljon nahkaakin ja kaikki kuroutuu napaa kohti viehättävästi..Olen nähnyt kuvia todella timmeistä naisista joilla siis ei sitä rasvaa näyttänyt mahassa olevan ja silti pinnalla kurttuinen iho. Ja toisaalta, eikös kiristyksestäkin jää ihan isohko poikittainen arpi?

Vierailija
7/10 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jep..minä painan kans 48kg.. sitä arpea en kans halua joten leikkaus ei ole vaihtoehto. ap

Vierailija
8/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! :)

Kokeilkaapa vartalo kääreitä, niin ei tarvii menettää toivoa löysästä nahasta, tai tuhlata rahoja operaatioihin. :)
Ne kiinteyttää, kosteuttaa ja tasottaa ihoa tehokkaasti.
Itelläni on takana hätäsektio ja olen myös laihdittanut 30kg, joten löysää on ollu valtavasti.
Näillä kääreillä sain nahan taas kireemmäksi, sekä venymäarvet ja sektioarvet himmeeksi.
Toki pitää liikkua ja syödä terveellisesti, mutta näillä saat ison avun hommaan. :)
Laita mulle viestiä suvihyv@gmail.com TAI 0505061416 TAI tuu piipahtaa mun fb sivulle:
https://www.facebook.com/suviwrapit
Verkkokaupan löydät suoraan osoitteesta teamsuvi.itworkseu.com

T.4v poitsun äippä :)

Vierailija
9/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisen takia kannata leikellä, ellei ole todella paljon venähtänyt normaaliin raskauden jälkeiseen mahaan verrattuna.

Vierailija
10/10 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pirskarissa saan löysän mahan pois?

Ei lapsia ja aina ollut samallainen löllykkä, vaikka muka hoikka olen.. Stna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi