Käytkö koskaan kävelten kaupassa jos matkaan kuluu 10 minuuttia? Edestakas 20min.
Itse en omista autoa niin käyn kävelten kaupassa.
Kommentit (65)
Lähikauppaan on joku 8-10 min matka kävellen, joten kyllä siitä tulee röökiä haettua. Jos mies on mukana niin kävellen voi tuoda enemmänkin, kun hän laittaa repun selkään. Itse olen niin vammainen etten pysty kantamaan repussa kuin aivan kevyen lastin, enkä käsisää noin pitkää matkaa sitäkään.
Sinänsä me ei käydä hakemassa yleensä mitään pikkujuttua, ellei sitten ole just tyyliin kermaviili lapsille kalapuikkojen kera, joka siis voidaan hakea lähikaupasta, vaan jos ei ole jotain juttua, niin pärjätään ilman siihen asti että mennään "isoon" kauppaan, eli prismaan, johon mennään siis aina autolla, ja tuodaan kerralla paljon tavaraa.
Lyhyin kauppamatka 20 min. kävellen. Usein kävelen 30 min. parempaan kauppaan kun siellä on parempi valikoima. Sanotaanko, että rankkasateella tai peilijäillä vähän potuttaa. Muulloin tykkään.
Meillä pari kilometriä kauppaan ja melko usein käydään kävellen, vaikka auto käytettävissä. Ja samalla saadaan hyötyliikuntaa.
Todellisuudessa jos on auto,niin ihmiset käyttää sitä aina.
Tästä talosta on matkaa kauppaan 500m, ja suurin osa asukkaista menee sinne autolla.
Gentlemannilla taitaa olla aika iso vatsa, jos liikunta ei kiinnosta.