Mies kommentoi törkeästi sekä laihtumistani että lihomistani
Olin 19-vuotias kun aloin seurustelemaan silloin 40-vuotiaan miehen kanssa. Alkuaikoina olin 164cm/39kg. Miehestä olin liian laiha. Kommentoi muutenkin törkeästi ulkomuotoani ja masennuin.Nimitti minua lankuksi, kakkosneloseksi, pil*utelineeksi ja muuta "mukavaa"
Lääkkeen ja siitä seuranneen makeanhimon myötä lihoin 16 kiloa. Kuitenkin kuntoilin jatkuvasti ja säilytin vyötäröni ja ok-muotoni.
Onko mitään järkeä edes yrittää tämän miehen kanssa kun kaikki mitä teen ulkomuotoni suhteen on väärin?(en saa käyttää korvakoruja enkä ottaa mitään lävistyksiä tai muuten mies jättää)
Kommentit (9)
Lähtökohtaisesti ei kannata seurustella 20 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Ei sille taida kelvata mikään. Tuo jojolaihdutus kyllä helposti aiheuttaa lihomisen uudestaan, siinä häviää lihaksia jolloin energiankulutus laskee.
Kun se nukkuu niin vetäset paistinpannulla kaaliin niin kovaa ku ikinä lähtee.
Miksi olet yhdessä tuollaisen haukkujan kanssa? Miksi?
Etkö tosiaan ymmärrä, ettei tuollainen ole normaalia? No tietysti jos on jo lapsena päätynyt tuollaisen ihmisen vaikutuspiiriin, ei enää tunnista, mikä on ok ja mikä ei.
Aika useinhan nuo vanhemmat miehet saalistavat todella nuoria naisia nimenomaan siksi, että tyttöjä on helpompi hallita ja määräillä kuin aikuista naista, joka arvostaa itseään, jolla on rajat ja joka uskaltaa vaatia hyvää käytöstä kumppanilta.
Mutta ehkä tämä oli provo muutenkin.
Isäpuoleni oli samanlainen. Onneksi ei tarvitse kuunnella tuollaista enää ikinä.
Ei ole järkeä. Paremmin voit yksin.