Sun kauneuden salaisuudet
Onko teillä sellasia kauneuden salaisuuksia, mitä ootte kuullut esim. Isovanhemmmiltanne tai äideiltännne? Tai onko teillä joku kikka jonka olet itse oivaltanut?
Niitä olis kiva kuulla ja oppia. Kerro ihmeessä omasi jos vain haluat!
Kommentit (16)
Kestovärjäytän kulmat ja ripset tiuhaan. Sitten ei tarvi kuin kevyt meikkivoide ja huulikiilto ja vapaallakin on siistinä vaikka lenkillä.
Illalla telkkua katsoessa hoidan kynnet, lakkakerrokset ehtii kuivua kun en tee käsillä mitään.
Ihon kuorinta, etenkin kasvojen, kahdesti viikossa. Kampaajakäynnit ei saa venyä yli 2kk: väleihin.
Hyvä uni ja ravinto, syö ja nuku kuten lapsesi. Stressitön elämä. Nauti auringosta, ilmainen kasvojen kohotus :D
Majoneesia hiuksiin.
Kaveri kerto että auttaa kuiviin hiuksiin.
Vähemmän meikkiä, vähemmän finnejä.
A kaljaa kaada ja hiero hiuksiin :) Vaikka saunassa ja anna olla n. 15min ja huuhtele pois. Kasvattaa hiuksia ja parantaa reilusti laatua.
Hiukset näyttää tuuheilta kun laittaa kreppikiharat hiusten alle.
Älä koskettele kasvoja turhaan likaisilla käsillä (epäpuhtauksista tulee finnejä).
Lasi viiniä,kynsien lakkaus,hiukset nätisti ja mukava pitsinen yöpaita päälle,saunan jälkeen.
Hunaja on hyvä kasvojenpesuun, ei kuivata ja on antibakteerinen, joten auttaa jos on finnejä. Ei tietenkään riitä, jos on meikkiä naamassa, mut ainakin aamusin. Ja pitää olla 100% hunajaa, jota ei oo kuumennettu yli 40 asteeseen. Kantsii jättää kymmeneks minuuttia ennen ku huuhtelee.
Finniarpien hoitoon omenasiiderietikkaa (laimennettuna) kasvovetenä.
Tehokas kasvonaamio finnien hoitoon: hunajaa, muskottipähkinäjauhetta ja kanelia. Joka toinen päivä 30min, iho lähtee paranemaan tosi nopeesti.
Jos on aknea, syö sinkkiä suurella annoksella (about 75mg/päivä).
Söin ensin antibioottikuureja, mutta kun ne ei auttanut, kokeilin näitä. Nyt on aknesta enää pieniä jälkiä jälellä. :)
Minä laitoin kerran hunajaa kasvoille naamioksi. Tuloksena oli poltteleva, turvonnut, tulipunainen naama joka oli täysi pieniä näppylöitä.
Jätän maitotuotteet ja suklaan sekä kaiken hiivaa sisältävän leivän pois niin kasvojen iho on kuulakkaampi ja finnittömämpi.
En juo, enkä polta ja nukun tarpeeksi. Lisäksi harrastan liikuntaa ja syön suht terveellisesti.
Aamuisin pesen kasvot vain kylmällä vedellä. Illalla poistan meikit joko pelkästään Aqualan L-voiteella tai jos on vedenkestävä silmämeikki niin sitten tuolla voiteella ja silmämeikin poistoaineella. Ihon kuorin kerran viikossa hunajalla ja sokerilla, kasvojen ihon kerran viikossa kookosrasvalla ja sokerilla.
Minulla ei ole näppylöitä ja ihoni voi hyvin. Olen 32-vuotias muuten, jos joku haluaa vedota mahdolliseen nuoreen ikään. Pitkät hiukset hoidan normaaleilla marketin shampoilla, en koskaan harjaa märkinä ja föönaan harvoin.
Käytän ihon kuorintaan kerran viikossa käytettyjä kahvinpuruja!
Eli pikkuisen suodatinpussista poroja käteen ja levitän suihkutetulle iholle.
Hieron hyvin ja huuhtelen. Tosi riittoisaa eli ei kannata kourallista ottaa ja levittää kerrallaan.
Tuloksena pehmeämpi iho.
Kookosöljyä tukkaan, upea lopputulos
Minulla on yksi!
Kannattaa laittaa keitettyjä koivun lehtiä kasvoille "kasvonaamioksi" tulee tosi hyvä iho ja olen huomannut, että rypyt ovat haalenneet.
Tämän ohjeen sain aikoinaan isoäidiltäni.