Millainen ihminen menee itsepalvelukassalle vaikka tietää sen vievät työt oikeilta kassahenkilöiltä?
En tällaista ihmistä ollenkaan. Varmasti hän joulunaikaankin menee itsepalvelukassalle. Hän on varmasti hyvin itsekäs. Varmasti osti lahjankin itselleen, jotta saisi edes jonkun. Katsos nyt itseäsi peiliin.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Kassatyö on ikävää, miksi pakottaa joku siihen tuhlaamaan aivojaan jos kone hoitaa saman? Mulle ihan sama saako se työntekijä elantonsa palkkana vai työttömyyskorvauksena, mun palkasta se osittain silti leipänsä saa. Kuten minäkin omien asiakkaideni kohdalla.
Tajuat kai, että itsepalvelukassalla robotti ei tee työtä vaan sinä itse teet sen työn. Robotti ei ole korvannut kassamyyjää, vaan asiakas on korvannut hänet.
Vierailija kirjoitti:
Sais tulla meillekin Ruotsista tuttu käsilukija, jolla voi piipata tuotteet jo hyllyllä. Kassalle vain maksu.
Kiinassa on kauppoja joihin pääsee sisään kun on asiakkuus kännykässä. Järjestelmä seuraa mitä laitat laukkuun, tunnistaa jos laitat jotain takaisin laukusta ja kun kävelet ulos, sinua veloitetaan
Ollut jo vuosia...
On jo.