Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen menee itsepalvelukassalle vaikka tietää sen vievät työt oikeilta kassahenkilöiltä?

Vierailija
22.12.2020 |

En tällaista ihmistä ollenkaan. Varmasti hän joulunaikaankin menee itsepalvelukassalle. Hän on varmasti hyvin itsekäs. Varmasti osti lahjankin itselleen, jotta saisi edes jonkun. Katsos nyt itseäsi peiliin.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran nauroin, kun oli ruuhkaa kaupassa ja jonot oli pitkät. Yks äijä pyöritteli päätä ja meni ostoskärryllisen kanssa tavaraa siihen itsepalvelulle. Piippaili kamojaan ja mulkoili muita ja piti selkeästi meitä muita tyhminä. Sitten tuli niiden kaljojen vuoro piippaa ja eipäs käynykkään enää ostaminen. Alko meuhkaa, että miks olutta ei muka voi ostaa tästä. Tiedän mitä meidän muiden jonottajien päässä liikku. Naurua ja haukkumista. Ekana mul tuli mieleen, kun kaljat oli vikana että ukko menny hakee tärkeimmät eka ettei vaan unohdu.

Onpa Suomessa alkeelliset itsepalvelukassat, jos ei osaa tuotteista voi niiden kautta ostaa. 

Kyl muualla maailmassa voi, vaikka ikävarmennusta voidaan kyselläkin ennen maksusuoritusta. Itsepalvelukassojen vahti varmistaa ja sillä selvä. 

Hä, onhan Prismassa ainakin mahdollisuus ostaa kun näyttää henkkarit. 

Vierailija
22/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassamme henkilökunta ei usein tee elettäkään tullakseen kassalle palvelemaan, henkilökuntaa on todennäköisesti mitoitettu kauppaan liian vähän, joten heillä on kiirettä tavaran purkamisen/hyllyttämisen kanssa. Pikkuruisessa kaupassa olisi koko ajan kamala jono, jos kukaan ei käyttäisi itsepalveluakassaa.

Mutta kylläpä ihmiset ovat itsekkäitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi muuten asiakkaiden saada ostokset itsepalvelukassalta halvemmalla kun ei tarvi niitä työntekijöitä.

Vierailija
24/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen.

Vierailija
25/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran kun ostin jäätelöpaketin, kassalle oli liian pitkä jono ja suuressa marketissa vain yksi kassa auki. Jos olisin jäänyt odottamaan jäätelö olisi ollut sula ennenkuin olisin päässyt kaupasta pois. Yleensä en ole noista itsepalvelujutuista kovin innostunut, haluan että työntekijöillä säilyy työt.

Vierailija
26/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin jos sinne ei ole jonoa, ja palvelukassoille on, ja minulla ei ole olutta ostoskärryssä eikä pullonpalautuskuitteja, niin saatan mennä itsepalvelukassalle.

Yleensähän siellä on joku vahtimassa että ei se kokonaan vie työvoimaa pois, suuri osa kassahenkilöistä taas asettaa tavaroita hyllyihin. 

Vierailija
27/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, millainen ihminen vie roskansa roskiin, eikä vain levittele niitä keskelle katua, vievät työpaikat siivoojilta.

Vierailija
28/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itsepalvelua esim. siksi, että haluan toimia itse muutenkin. On kiva käydä kaupassa, kun voi keräillä tuotteet, sitten itse lukea viivakoodit ja maksaa. Siinä on sellaista anonymiteetin tunnetta, josta pidän, ikään kuin pieni seikkailu ihmemaassa, jossa onnistun ratkaisemaan eteen tulevat ongelmat.

On kyllä harmi, että itsepalvelu vie kassatyöt

ä. Ajattelen kuitenkin niin, että sellainen työ, jota voidaan hoitaa uudella tavalla, kannattaa varmaan hoitaa tällä uudella tavalla ainakin osin. Kassoja ei kuitenkaan voi kokonaan poistaa, koska aina osa ostajista tarvitsee palvelua. Kaupassa on myös uutta työtä, kuten keräilyä ja tuotteiden kuljetusta asiakkaille. Ja mitä kaikkea tuotteiden kotiinkuljetukseen liittyykään.

Ja tietysti tarvitsen itsekin kassapalvelua silloin tällöin.

Vierailija
29/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassahenkilöistä en välitä sen tipan vertaa.

Eri asia olisi kassaneiti, mutta nykyaika vienyt ne?

Vierailija
30/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa sosiaaliset kontaktit, joten rakastan itsepalvelukassoja.

Vierailija
31/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän itsepalvelukassaa aina kun sellainen on. En halua mitenkään vaivata kassahenkilöä joka tuon tuosta tilittää ip-lehdissä kuinka asiakkaat tekevät sen, tämän ja tuon väärin, ja vielä maksavat ostoksensa Visa Electronilla!

Vierailija
32/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa kauppias keksii laittaa asiakkaat pesemään kauppansa lattiatkin.

Ajatelkaa kuinka kiva ois työntää lattiaa peseviä kärryjä ympäri kauppaa.

Vierailija
33/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asiakaspalvelu.

Vierailija
34/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi S-markettini remontoitiin juuri. Kauppaan tuli itsepalvelukassat. Siitä lähtien ollut Todella pitkät kassajonot. Liekö yksi kassat saanut potkut.

Vierailija
35/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt miksi siinä itsepalvelukassalla kuitenkin töröttää joku myyjä, sama kai se sitten olisi jos se myyjä piippaisi ne ihan normaalilla kassalla.

Vierailija
36/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Olen introvertti

B) Inhoan sitä, kun kassalla edellä olevat ihmiset ostaa arpoja, tupakkaa yms. mikä kestää älyttömän kauan 

C) Kassajonot on aina pitempiä, itsepalvelulla pääsee nopeammin 

Vierailija
37/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan yleensä kerralla sen verran paljon tavaraa että huomattavasti mukavampi latoa ne suoraan liukuhihnalle ja antaa kassahenkilön tehdä työnsä.  Tarkistan se kassakuitin rutiiniomaisesti pakattuani tavarat ja siirryttyäni sopivan kauas kassan luota.

Jo ennen että nykyistä korona-aikaa olen pyrkinyt tekemään ostokset keskitetysti. En halua käydä joka päivä kaupassa hakemassa jotain yksittäistä tuotetta riippumatta siitä että asuntoni lähellä on useita liikkeitä 5-15 minuutin kävelymatkan säteellä.

Suomessa tuntuu olevan yleinen pyrkimys lisätä vähän joka alalla itsepalvelua ja saada asiakkaat tekemään ilmaiseksi töitä kuten viemään itse astiat pois kahvilan tai ruokaravintolan pöydästä.

Vierailija
38/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe itsepalvelukassaa sen työläämmäksi kuin tavallisiakaan kassoja. Pitäähän tavarat jälkimmäisissäkin itse nostaa hihnalle ja laittaa se välipulikka.

Vierailija
39/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan fantasiassa elävät tiedoksi teille, tulevaisuudessa ei ole myyjiä, ei siivoojia, ei hoitsuja ei mitään. Kaiken työn hoitaa robotit. Mikä on upea asia, ihmiset saa vihdoin nauttia elämästä eikä tarvitse elää orjan elämää.

Vierailija
40/63 |
22.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka haluaa ruuan hintaa alemmas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi